8 اسانس برای تسکین آنژین

8 اسانس برای تسکین آنژین

8 اسانس برای تسکین آنژین

اسانس Ravintsara

L he ضروری روغن ravintsara یک اسانس ضد ویروسی عالی است. حاوی اکالیپتول، دارای یک فعالیت ضد التهابی است که روی کره تنفسی هدف قرار می گیرد، که به مبارزه با التهاب گلو ناشی از آنژین کمک می کند.

این است. از راه پوست در استعمال موضعی به میزان 3 قطره یا خوراکی به میزان 1 قطره راوینتسارا در یک قاشق چایخوری عسل یا روغن زیتون یا روی شکر 4 بار در روز استفاده می شود. از طریق پوست باید در کودکان زیر 7 سال رقیق شود. مصرف خوراکی آن قبل از 6 سالگی توصیه نمی شود.

اسانس درخت چای L

اسانس درخت چای به دلیل دارا بودن ترپن خاصیت ضدعفونی دارد. در صورت بیماری گوش و حلق و بینی به میزان 2 قطره مخلوط با عسل 3 بار در روز تا زمانی که درد از بین برود به صورت خوراکی مصرف می شود.

اسانس نیاولی

اسانس نیاولی یک اسانس ضد ویروسی است که در موارد آنژین ویروسی کاملاً مناسب خواهد بود. با این حال، نشان داده شده است که بر روی جنس استرپتوکوک، باکتری مسئول آنژین باکتریایی، اثر خاصی دارد، بنابراین می توان از آن برای هر نوع آنژین استفاده کرد. ۱ قطره اسانس نیاولی را روی یک تکه شکر یا یک قرص خنثی قرار دهید که اجازه دهید در دهان شما ذوب شود. تا 4 بار در روز به مدت 3 روز تمدید شود.

اسطوخودوس خوب ضروری است. oil

اسانس اسطوخودوس خوب هم ضد درد و هم ضد التهاب است. بنابراین گلودرد را که می تواند دردناک باشد، آرام می کند و از آزاد شدن مولکول های مسئول واکنش التهابی جلوگیری می کند. با رقیق شدن در روغن بکر (بادام شیرین، نارگیل، زیتون و غیره) می توان در ماساژ ناحیه سینه استفاده کرد

اسانس نعناع

اسانس نعناع ضد عفونی است. با ویروس ها و باکتری ها مبارزه می کند. یک قطره اسانس نعناع فلفلی را روی شکر یا یک قرص خنثی بریزید و بگذارید زیر زبان، حداکثر 3 بار در روز، حداکثر به مدت 5 روز حل شود.

اسانس آویشن با توجانول

L او اسانس آویشن با توجانول ملایم ترین اسانس آویشن است و بنابراین برخلاف اسانس با تیمول می توان از سن 8 سالگی در کودکان استفاده کرد. می توان آن را به صورت خوراکی یک قطره، 3 بار در روز، مخلوط با روغن گیاهی یا عسل مصرف کرد.

اسانس شمعدانی-رزات

اسانس شمعدانی روزات دارای مولکول هایی با طیف وسیع ضد عفونی است. قدرت. علاوه بر این، این مولکول‌ها نقش ضددردی دارند، یعنی دردهای ناشی از آنژین را آرام می‌کنند. از طرفی، از آنجایی که اسانس شمعدانی روزات برای پوست تحریک‌کننده است، بنابراین باید قبل از استفاده از پوست، آن را تا 20% در روغن گیاهی رقیق کرد.

اسانسیال-روغن-از-کوه

مرزه کوهی گیاهی با آنتی باکتریال قوی است که به مبارزه با آنژین باکتریایی به لطف وجود تیمول و کارواکرول، سیستم ایمنی را تحریک می کند. به صورت خوراکی روی یک تکه شکر یا یک قرص خنثی به میزان 2 قطره دو بار در روز حداکثر به مدت 4 روز مصرف می شود.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

خروج از نسخه موبایل