عملیات سم زدایی: کلیدهای یک درمان موفق

عملیات سم زدایی: کلیدهای یک درمان موفق

عملیات سم زدایی: کلیدهای یک درمان موفق

چه چیزی بهتر از یک درمان سم زدایی برای پاکسازی بدن از سموم انباشته شده در فصل تعطیلات؟ توصیه های متخصص تغذیه ما را برای انجام سم زدایی و بهینه سازی اثرات آن کشف کنید.

عملیات سم زدایی: کلیدهای یک درمان موفقیت آمیز

اگر درمان های سم زدایی طرفداران بیشتری پیدا می کنند، ضروری است که همراه با سم زدایی در سلامت باشید. برنامه ای برای اینکه هیچ خطری نداشته باشد و هیچ گونه کمبود تغذیه ای ایجاد نکند.

رفلکس های خوبی برای درمان موفقیت آمیز سم زدایی:

1) تاکید بر میوه ها و سبزیجات… کم یا بدون درمان (کشاورزی ارگانیک یا پایدار) و فصلی! میوه ها و سبزیجات با کیفیت غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها، به تقویت دفاع ایمنی بدن و مبارزه با رادیکال های آزاد ناشی از حملات متعدد (دخانیات، الکل، آفتاب، فعالیت های ورزشی، آلودگی، استرس و غیره) کمک می کنند. یک درمان سم زدایی که به اندازه کافی سرشار از میوه ها و سبزیجات است، هضم را بهبود می بخشد. این همچنین عملکردهای مختلف اندام های داخلی از جمله دستگاه گوارش را تقویت می کند، اما همچنین کبد را که اغلب توسط رژیم غذایی بسیار غنی از پروتئین تحریک می شود، تقویت می کند.

2) درمان سم زدایی را در یک رژیم غذایی متنوع و متعادل ادغام کنید تا از هر گونه کمبودی جلوگیری کنید. به هر قیمتی از سم زدایی 100% کلم یا 100% لیمو اجتناب کنید! بحث بلعیدن فقط مایعات در خطر خستگی بدن نیست!

3) رژیم غذایی سبک داشته باشید، بدون چربی حیوانی (به جز غذاهای دریایی)

4) مقدار زیادی آب بنوشید (+/ – 2 لیتر در روز) و در حالت ایده آل کرنو هیدراتاسیون را تمرین کنید. این شامل نوشیدن یک لیوان آب هنگام بیدار شدن از خواب، آبرسانی به خود در جرعه های کوچک در طول روز، مراقبت از قطع نوشیدن 30 دقیقه قبل از غذا و آبرسانی مجدد 1:30 بعد از این است. کرونو هیدراتاسیون باعث هیدراتاسیون بهینه سلول ها می شود.

5) فعالیت بدنی متوسط ​​را انجام دهید: پیاده روی سریع طولانی مدت به مدت 1 ساعت اگر به ورزش علاقه ای ندارید، در هر روز مصالحه بسیار خوبی است!

اشتراک شوید- شما!

و بهترین توصیه ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید تا از سلامتی خود مراقبت کنید!

*آدرس ایمیل شما توسط خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه شما حاوی پیشنهادات تجاری شخصی. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

خروج از نسخه موبایل