میوه های زمستانی و فواید آنها

میوه های زمستانی و فواید آنها

میوه های زمستانی و فواید آنها

طبیعت فوق العاده خوب عمل می کند: در زمستان، زمانی که ما در حال هستیم. طبیعت که بیشتر مستعد ابتلا به عفونت ها و ویروس ها از همه نوع است، میوه های غنی از ویتامین ها و به ویژه ویتامین C را ارائه می دهد که ایمنی ما را تحریک می کند.

میوه های زمستانی و فواید آنها

در اینجا لیستی از میوه های زمستانی تولید شده در فرانسه وجود دارد که به شما امکان می دهد با مواد مغذی و ویتامین ها پر شوید. ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها برای حفظ سلامت کامل خود در ماه های آینده:

کیوی

انار

<.>

مصرف نسبتاً کمی در فرانسه، خرمالو یکی از میوه های زمستانی غنی از ویتامین C و آنتی اکسیدان است. سرشار از فیبر است و با مبارزه با یبوست بر سیستم گوارشی اثر موثری دارد. خرمالوهای بسیار رسیده را از کشاورزی ارگانیک یا پایدار انتخاب کنید، اگر میوه‌های باغ شما یا یکی از عزیزانشان نیستند!

مرکبات

در آغاز سال، هنوز زمان برای استفاده از کلمانتین های کورسی (و سپس کلمانتین های اسرائیلی) وجود دارد. مانند تمام مرکبات، کلمانتین به ویژه سرشار از ویتامین C است و به تحریک سیستم ایمنی بدن کمک می کند و به بدن در مبارزه با خستگی های گاه به گاه یا مزمن کمک می کند. برای یک وعده میوه 2 عدد کلمانتین بشمارید و همچنین به پرتقال، نارنگی و گریپ فروت فکر کنید تا لذت ها و فضیلت ها را تغییر دهید!

و بهترین توصیه ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید تا از سلامتی خود مراقبت کنید!

* آدرس ایمیل شما خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه حاوی پیشنهادات تجاری شخصی برای شما استفاده خواهد شد. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

خروج از نسخه موبایل