مکمل های غذایی شخصی سازی شده برای مبارزه با خستگی توسط Cuure

مکمل های غذایی شخصی سازی شده برای مبارزه با خستگی توسط Cuure

مکمل های غذایی شخصی سازی شده برای مبارزه با خستگی توسط Cuure

تأیید شده در 01/02/2022 توسط PasseportSanté

مقاله حمایت شده.

تنگی آخر روز، میل به ماندن زیر لحاف در حالی که بیرون هنوز تاریک است، یا حتی این احساس خستگی کامل: ما یک بار در زندگی خود این خستگی را تجربه کرده ایم. این نیز یک چیز رایج است زیرا 20 درصد از فرانسوی‌ها که با پزشک خود مشورت می‌کنند می‌گویند که خستگی روزانه را تجربه می‌کنند. شکلی به ویژه قابل توجه که نیاز ما را برای یافتن راه حل هایی برای این مشکل جهانی نشان می دهد. اگر درک دلیل این خستگی نقطه شروع است، استراحت یا حتی یک سبک زندگی سالم می تواند خستگی را از بین ببرد. با این حال، مکمل‌های غذایی و ویتامین‌ها برای تسکین علائمی که روزانه می‌توانند آزاردهنده باشند، مانند خشکی پوست، موهای کدر، لرزش پلک‌ها، استرس یا اختلالات خواب، متحدانی هستند که به همان اندازه که ضروری هستند مفید هستند. روی Cuure تمرکز کنید، استارت‌آپی که راه‌حلی شخصی و منحصربه‌فرد از مکمل‌های غذایی را ارائه می‌دهد که برای همه افراد در طول چرخه زندگی آنها سازگار است.

درک دلایل خستگی او

به طور کلی در مورد دو نوع خستگی صحبت می کنیم:

خستگی گاه به گاه، مرتبط با فعالیت فیزیکی یا روانی یا کمبود بیش از حد خواب،
  • خستگی مزمن با خستگی طولانی مدت، تقریباً بیش از ۶ ماه، به دلایل فیزیکی یا روانی مرتبط است. مانند فرسودگی شغلی، افسردگی، استرس، اضطراب و غیره.
  • اگر خستگی یکباره معمولاً با یک خواب خوب برطرف می‌شود، درمان خستگی مزمن پیچیده‌تر است. استراحت ضروری است، اما همچنین و مهمتر از همه تغییر زندگی است. در هر مورد، نکته اصلی این است که ابتدا دلیل این خستگی را درک کنید: یک حرفه حرفه ای بیش از حد تحت فشار، سرعت بیش از حد پایدار زندگی، فعالیت شدید ورزشی، یا حتی عدم آرامش و استراحت روزانه به طور خلاصه، این به شما بستگی دارد که برای پیدا کردن و درک آن وقت بگذارید. اگرچه خواب بهترین پاسخ برای هر دو خستگی است، اما مشکلات به خواب رفتن بیشتر و بیشتر می شود، خطاهای صفحه نمایش زیاد و سایر استرس های روزانه. راه حل مشترک برای هر دو خستگی: مسئولیت سلامتی خود را بر عهده بگیرید و روال های با فضیلت جدیدی ایجاد کنید.

    ساختن روال‌های بهتر

    این روزها، همه ما عادت‌های خوبی را می‌دانیم که باید به صورت روزانه برای داشتن اندامی بهتر انجام دهیم: صبح زود بیدار شدن، خوردن یک رژیم غذایی متعادل، برداشتن 10000 قدم در روز. فقط هر کس زندگی روزمره خود را از سازمان ها و محدودیت های مختلف تشکیل می دهد. بنابراین، مهمترین چیز این است که: اول فضا برای این عادات جدید ایجاد کنید، ثانیاً آنها را با توجه به زندگی روزمره و خواسته های خود انتخاب کنید و در نهایت با نظم و انضباط به آنها پایبند باشید و در عین حال نسبت به خودتان زیاده روی کنید. به عنوان مثال، می‌تواند به‌جای گذراندن وقت با تلفن، 5 دقیقه مطالعه در زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، پیاده‌روی بعد از کار، تعویض آخرین سیگار روز با یک مربع شکلات… علاوه بر این برای شما بهتر است. سلامت باشید، سروتونین ترشح شده به طور طبیعی شما را بسیار خوشحال می کند!

    اولین علائم را شناسایی کنید

    تحریک پذیری، ریزش مو، اختلالات خواب و خلق و خو، خستگی با علائم بسیاری همراه است. بدن راه های زیادی پیدا می کند تا به ما بفهماند که زمان کاهش سرعت فرا رسیده است. پس از یک استراحت شایسته، چند مکمل غذایی، همراه با یک سبک زندگی سالم، می تواند به شما در تسکین این علائم کمک کند، اما همچنین و مهمتر از همه، انرژی خوبی به شما می دهد. از آنجایی که دلایل خستگی می تواند به کمبود مواد مغذی ضروری و ریز مغذی ها نیز مرتبط باشد. بنابراین، مصرف منیزیم، یک عنصر کمیاب مهم در عملکرد متابولیسم انرژی را توصیه می کنیم. کمبود منیزیم می تواند منجر به عدم تمرکز، استرس یا حتی لرزش معروف پلک شود. علاوه بر این عنصر، ویتامین های گروه B، ویتامین C، ویتامین معروف خورشید یا D، آهن، روی و بسیاری دیگر وجود دارد. هر فرد متابولیسم خاصی دارد و نیازهای منحصر به فردی دارد: کیور یک آزمایش شخصی برای درک و برآورده کردن آنها ارائه می دهد.

    درباره کیور

    جاه طلبی کیور حمایت از بیشترین تعداد برای مراقبت است از بدن آنها بنابراین کارشناسان بهداشت و تغذیه کیور و کمیته علمی آن راه حلی کامل و شخصی را تصور می کنند که به همه اجازه می دهد یک پرسشنامه را پر کنند و سپس یک توصیه شخصی از مکمل های غذایی دریافت کنند. اینها به شدت منبع، دوزهای کامل هستند، و ترکیب و منشأ آنها کاملاً شفاف است.

    چگونه کار می کند؟

    آیا Curure بسته به فصل یا تغییر زندگی من با نیازهای خاص منطبق می شود؟

    به زودی از آنجایی که تغییری در زندگی خود دارید، مثلاً بارداری، استرس قابل توجه، خستگی شدید، تغییر رژیم غذایی، ریزش مو… می توانید آزمایش خود را مجدداً انجام دهید تا توصیه مناسب جدیدی داشته باشید. اما همچنین، می توانید با یک مشاوره شخصی با یک متخصص تغذیه یا متخصص سلامتی که توسط کیور ارائه شده است تماس بگیرید. بنابراین، شما تمام عناصر را در دست دارید تا مسئولیت سلامتی خود را، زمانی که آن را می خواهید، جایی که می خواهید، در دست دارید!

    در ماه فوریه، Cure دوز ویتامین D شما را به شما می دهد!

    بر اساس آکادمی فرانسه از پزشکی فرانسوی، نزدیک به 80 درصد از جمعیت در فصل زمستان به دلیل عدم قرار گرفتن در معرض نور خورشید دچار کمبود ویتامین D می شوند. کیور برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما را همراهی می کند. از ویتامین D رایگان خود برای هر سفارشی در ماه فوریه استفاده کنید! به cuure بروید .com برای استفاده از این پیشنهاد.

    توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

    خروج از نسخه موبایل