آبله مرغان و آفتاب: چه خطراتی دارد؟

آبله مرغان و آفتاب: چه خطراتی دارد؟

آبله مرغان و آفتاب: چه خطراتی دارد؟

شما در حال برنامه ریزی تعطیلات هستید که هوای خوب فرا می رسد اما فرزندتان واریسلا؟ نترسید، به طور کلی خوش خیم است و به تقویت ایمنی آن کمک می کند. خبر بد این است که آبله مرغان و خورشید با هم ترکیب نمی شوند… پزشکان ما توصیه های خود را برای محافظت از کودک و جلوگیری از عوارض به شما می دهند.

آبله مرغان چیست؟

آبله مرغان یک بیماری عفونی شایع و بسیار مسری است که از طریق تماس مستقیم، سرفه یا عطسه منتقل می شود. عمدتاً نوزادان و کودکان خردسال را تحت تأثیر قرار می دهد. آبله مرغان متعلق به خانواده ویروس هرپس و به صورت راش روی پوست و غشاهای مخاطی. این بیماری همه گیر است و اوج های فصلی اغلب در اوایل بهار و اوایل تابستان رخ می دهد.

در صورت ابتلا به آبله مرغان، قرار گرفتن در معرض نور خورشید چه خطراتی دارد؟

مانند همه مسائل مربوط به درماتولوژی، شیوع جوش می تواند اپیدرم پوست را ضعیف کند. در صورت ابتلا به آبله مرغان، قرار گرفتن در معرض نور خورشید توصیه نمی شود، زیرا اشعه ماوراء بنفش روند بهبود جوش ها را کند می کند که می تواند بهبود ضایعات پوستی را به تاخیر بیاندازد و باعث ایجاد اسکار شود. علاوه بر این، گرما و تعریق ناشی از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید خارش آبله مرغان را تشدید می کند. همچنین توصیه می شود بلافاصله پس از بهبودی از بیماری از نور خورشید دوری کنید زیرا پوست نسبت به سوختن.

چگونه در صورت ابتلا به آبله مرغان از خود در برابر نور خورشید محافظت کنید؟

در حالی که توصیه می شود از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید، اما همچنان ممکن است کودک شما در صورت ابتلا به این بیماری در فضای باز فعالیت کند. آبله مرغان. البته به شرطی که برای از-خورشید محافظت کنید و از آفتابی ترین ساعت ها!

پوشاندن پوست

توصیه می شود پوست کودک خود را بپوشانید تا بیشتر نواحی در معرض قرار نگیرد. مبتلا به آبله مرغان تی شرت و شلوار آستین بلند گشاد و سبک را انتخاب کنید. همچنین با گذاشتن کلاه یا کلاه از صورت فرزندتان محافظت کنید.

از چتر آفتابی استفاده کنید

در صورت ابتلا به آبله مرغان، در معرض قرار گرفتن به خورشید باید اجتناب کرد. بنابراین مهم است که کودک شما بیشتر اوقات در سایه بماند. بنابراین به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از قرار گرفتن پوست در معرض آفتاب، یک چتر آفتاب گیر همراه داشته باشید.

از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

از پوست کودک خود محافظت کنید. با ضدآفتاب فاکتور 50. ضدآفتاب را روی نواحی که نمی توان پوشاند، مانند صورت، بمالید. به یاد داشته باشید که آن را به طور منظم انجام دهید.

از شناهای طولانی خودداری کنید

بهتر است از شنای طولانی مدت برای جلوگیری از خیساندن و عفونت خودداری کنید. از جوش ها همچنین از شنا کردن در آب نمک و تماس با ماسه که باعث ایجاد خارش می شود، خودداری کنید.

بعد از هر بار با آب شیرین بشویید. شنا کنید، بدن فرزندتان را با آب تازه بشویید و بدون مالش پوست، اما به آرامی آن را به خوبی خشک کنید.

ضایعات روی پوست را ضد عفونی کنید

توصیه می شود روزانه جوش های روی پوست را با ضد عفونی کننده موضعی بی رنگ ضدعفونی کنید. دومی خشک شدن دلمه ها را تسریع می کند و از عفونت های ثانویه جلوگیری می کند.

از کرم شفابخش استفاده کنید

هنگامی که دلمه ها ظاهر می شوند. ، بهتر است عصر بعد از دوش گرفتن از کرم شفابخش به پوست کودکتان بمالید.

آبله مرغان یک بیماری بسیار شایع و بسیار مسری در کودکان است. اگر توصیه بیشتری در مورد آبله مرغان می‌خواهید، منتظر مشورت با پزشک معالج.
پزشک مراقبت های اولیه شما در دسترس نیست؟ در ، پزشکان عمومی و متخصص اطفال 7 روز هفته در خدمت شما هستند ، از ساعت 7 صبح تا نیمه شب.

خروج از نسخه موبایل