چگونه بدن خود را پاکسازی کنیم؟

چگونه بدن خود را پاکسازی کنیم؟

چگونه بدن خود را پاکسازی کنیم؟

تأیید شده در 02/02/2022 توسط PasseportSanté

بدن ما روزانه سموم را بسته به هوایی که تنفس می کنیم، غذایی که می خوریم و میزان سبک زندگی کم تحرکمان ذخیره می کند. انجام منظم سم زدایی به بدن ما این امکان را می دهد که تخلیه آنها را تسهیل کند و از نو شروع کند. de-croq-kilos”>دستور العمل های سم زدایی Croq’Kilos را به صورت رایگان دانلود کنید

چرا بدن خود را سم زدایی کنید؟

هنگامی که بدن از سموم اشباع می شود، دستگاه های ایمن می شوند. غرق شده اند و دیگر نمی توانند کار خود را به خوبی انجام دهند، در نتیجه مشکلاتی برای سلامتی ایجاد می شود که می تواند منجر به بثورات پوستی، مشکلات گوارشی و غیره شود.

سم زدایی بدن به طور طبیعی بسته به نیاز و سطح انرژی شما می تواند از چند روز تا چند هفته طول بکشد. درمان سم زدایی در حالت ایده آل باید تحت نظارت باشد، به خصوص در جوانی، زیرا اگر به خوبی انجام نشود، می تواند خطرناک باشد.

رژیم غذایی خود را مرور کنید

اتخاذ یک رژیم غذایی متعادل اولین قدمی است که باید برای پاکسازی بدن خود دنبال کنید. گوشت قرمز، نوشابه ها، غذاهای فرآوری شده، چربی، شکر، قهوه و الکل باید تا حد امکان محدود شده و یا حتی به طور کامل حذف شوند، حداقل برای یک دوره.

میوه ها و سبزیجات تازه و ارگانیک و همچنین بخارپز کردن ملایم را برای حفظ مواد مغذی ترجیح دهید. به طور منظم، در صورت امکان در زمان های معین و در حد اعتدال غذا بخورید.

بدنی منظم داشته باشید. فعالیت

فعالیت بدنی سموم را از بین می برد، گردش خون را بهبود می بخشد، هضم را تسهیل می کند و به طور کلی تبادلات درون سلولی را در بدن برای عملکرد بهینه آن تقویت می کند.

کمک گیاهان

به عنوان بخشی از سم زدایی، گیاهان خاصی با خاصیت زهکشی مفید هستند. آنها را می توان به صورت دم کرده، تنتور مادر، کپسول یا حتی ماسرات مصرف کرد. هر گیاه یک یا چند گیاه مورد علاقه دارد. ایده آل این است که از ترکیبی از گیاهان استفاده کنید که به طور همزمان کبد را سم زدایی کنند (رزماری، تربچه سیاه)، تخلیه کلیه ها (شیرینی علفزار، دم گیلاس)، تحریک هضم (کنگر فرنگی، نعناع) و پاکسازی پوست (کدام وحشی، بیدمشک).

برای سم زدایی کبد، ترب سیاه را به شکل آب میوه ترجیح دهید. این یک سم زدایی عالی برای کیسه صفرا است. می توانید آن را با دم کرده رزماری ترکیب کنید. گیاه بسیار خوبی است که کبد را تحریک می کند. توس همچنین یک زهکش و دفع کننده عالی است که به شما امکان می دهد به آرامی آن را تمیز کنید.

برای سم زدایی کلیه، شیرین علفزار یک گیاه دارویی با خاصیت ادرارآور است. ساقه‌های گیلاس که در چای گیاهی مصرف می‌شوند، به دلیل خواص ادرارآور آن شناخته شده‌اند.

برای سم‌زدایی پوست، گزنه و بیدمشک گیاهان مفیدی برای درمان بیماری‌های پوستی مانند آکنه یا اگزما هستند.

یک درمان سم زدایی می تواند باعث ناراحتی های خاصی در ارتباط با تخلیه سموم شود (احساس خستگی، جوش های آکنه و غیره). این ناکارآمدی آن را ثابت نمی کند، بلکه برعکس: این نشانه این است که بدن شما در حال کار است و سموم اضافی را به طور موثر دفع می کند.

96% خوانندگان این مقاله را مفید یافتند آیا شما؟

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

خروج از نسخه موبایل