8 رفلکس برای جلوگیری از گاستروانتریت

8 رفلکس برای جلوگیری از گاستروانتریت

8 رفلکس برای جلوگیری از گاستروانتریت

تأیید شده در 13/12/2022 توسط PasseportSanté

چگونه از گاستروانتریت پیشگیری کنیم؟ زمستان سهم خود را از بیماری ها به ارمغان می آورد… در اینجا عادات خوب ما است که باید به صورت روزانه اتخاذ کنیم.

میوه ها و سبزیجات خود را بشویید

برای از بین بردن ویروس گاستروانتریت، باید حتما میوه ها و سبزیجات خود را زیر یک جریان آب گرم با سرکه سفید بشویید و سپس خوب بشویید. قبل از آن خشک کنید. پختن و خوردن آنها.

شستن-دست ها

شستن مرتب دست ها با صابون و خشک کردن آنها به پیشگیری از گاستروانتریت کمک می کند. همیشه باید مطمئن شوید که این کار را بعد از رفتن به توالت، قبل از غذا خوردن و زمانی که دستانتان کثیف است انجام دهید. این اقدام بهداشتی در مورد اکثر بیماری های مسری اعمال می شود.

از ژل هیدروالکلی استفاده کنید

از خوردن غذاهای تاریخ مصرف گذشته خودداری کنید

  • سالمونلوز؛
  • لیستریوز ;
  • استافیلوکوک؛
  • گاستروانتریت.

به طور منظم دستگیره ها را ضد عفونی کنید درب

مسواک خود را قرض ندهید

برای پیشگیری از بیماری های عفونی و به ویژه گاستروانتریت، هر یک از اعضای خانواده باید مسواک مخصوص به خود داشته باشند و آن را تعویض نکنند. . همچنین باید مراقب بود که آنها در یک فنجان با هم تماس نگیرند.

اشیاء کثیف را ضد عفونی کنید

اگر یکی از اعضای خانواده آلوده است، ضدعفونی کردن اشیاء کثیف، به ویژه سینک یا توالت، رفلکس خوبی است. ضد عفونی را می توان با سفید کننده یا به طور طبیعی تر، با روغن های ضروری ضد عفونی کننده، مانند اسانس درخت چای انجام داد.

واکسن بزنید. کودکان

برای پیشگیری از گاستروانتریت در کودکان، واکسنی علیه گاستروانتریت روتاویروس از سال 2006 وجود دارد. از 6 هفتگی به نوزادان تزریق شود. واکسیناسیون شامل 2 یا 3 دوز است که به صورت خوراکی و با فاصله حداقل 1 ماه بین دوزها تجویز می شود. از آنجایی که این لزوماً سیستماتیک نیست و مختص کودکان با شکنندگی است، بهتر است با پزشک خود تماس بگیرید.

اشتراک !

و بهترین توصیه ما را در صندوق ورودی خود دریافت کنید تا از سلامتی خود مراقبت کنید!

*از آدرس ایمیل شما استفاده خواهد شد. توسط خدمات دیجیتال M6 تا خبرنامه شما حاوی پیشنهادات تجاری شخصی شده را برای شما ارسال کند. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

خروج از نسخه موبایل