سلامت

کارت‌های تخفیف داروخانه می‌توانند 85 درصد در مصرف داروهای معمولی صرفه‌جویی کنند

کارت‌های تخفیف داروخانه می‌توانند 85 درصد در مصرف داروهای معمولی صرفه‌جویی کنند

کارت‌های تخفیف داروخانه می‌توانند 85 درصد در مصرف داروهای معمولی صرفه‌جویی کنند

< منبع srcset="https://media.post.rvohealth.io/wp-content/uploads/2023/09/ pharmacy-prescription-1296x728-header-1296x729.jpg 750w" media="(min-width: 1190px)"/>A person picking up prescription medication.در Pinterest به اشتراک بگذارید
کارت‌های تخفیف داروخانه می‌توانند به شما در صرفه‌جویی در هزینه داروهایی که معمولاً تجویز می‌شوند کمک کنند. SDI Productions/Getty Images
  • یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کارت‌های تخفیف داروخانه اغلب می‌توانند در پول مردم صرفه‌جویی کنند.
  • این یافته ها بر اساس 20 داروی عمومی رایج و دو برنامه کارت تخفیف داروخانه است.

  • برنامه های کارت تخفیف با مذاکره در مورد قیمت های پایین تر با داروخانه ها و شرکت های دارویی کار می کنند. /strong>
  • کارشناسان می گویند که این امر می تواند منجر به صرفه جویی 85 درصدی در قیمت داروهای معمولی شود.
  • دسترسی به برنامه ها می تواند به این صورت باشد. ساده مانند بازدید از وب سایت شرکت و دانلود کارت.

طبق یک گزارش در Annals of Internal Medicine، خارج از جیب پرداخت‌های (OOP) از طریق بیمه اغلب بیشتر از آن چیزی است که افراد ممکن است هنگام استفاده از برنامه کارت تخفیف داروخانه بپردازند.

یافته‌های این مطالعه در مورد دو برنامه دارویی تخفیف اعمال می‌شود: Amazon Prime و GoodRx Gold.

این تیم 20 داروی عمومی را که معمولاً تجویز می‌شوند، شامل چندین نوع داروی محبوب مانند داروهای ضدافسردگی، داروهای فشار خون بالا، استاتین‌ها و غیره بررسی کردند.

دانشمندان برای رسیدن به نتایج خود از داده‌های بررسی پانل هزینه‌های پزشکی 2020 (MEPS) استفاده کردند. MEPS بزرگ و ملی است نظرسنجی نماینده بیماران، ارائه دهندگان پزشکی و کارفرمایان از سراسر شامل داده هایی در مورد هزینه و استفاده از مراقبت های بهداشتی و بیمه درمانی است.

پرداخت های OOP در MEPS با قیمت ها از طریق Amazon Prime و GoodRx مطابقت داشت. طلا.

داروهای مورد مطالعه عبارتند از:

داروهای فشار خون

داروهای ضد افسردگی

داروهای کاهش دهنده کلسترول

داروهای کاهش دهنده اسید معده

داروهای آسم و آلرژی

هورمون تیروئید

داروهای دیابت

هر نسخه‌هایی که در آنها پرداخت‌های OOP بیشتر از قیمت‌گذاری کارت تخفیف بود، به منظور اندازه‌گیری نسبت پرداخت‌های OOP اضافی و همچنین میزان آن‌ها ذکر شد.

آنها همچنین این اقدامات را با توجه به نوع بیمه و همچنین اینکه آیا این اقدامات را بررسی کردند. بیماران احتمالاً در deductible.

محققان دریافتند که پرداخت‌های OOP افراد از قیمت‌های آمازون برای 20٪ از نسخه‌هایی که آنها بررسی کردند، پیشی گرفت، در حالی که آنها از قیمت GoodRx برای 43٪ نسخه‌ها فراتر رفتند. .

به‌علاوه، پرداخت‌های OOP افراد در 40 درصد موارد زمانی که نسخه‌ها در مرحله فرانشیز فرض می‌شد، بیشتر از قیمت‌های آمازون بود، در حالی که پرداخت‌های OOP برای GoodRx در این شرایط در 79 درصد موارد بیشتر بود. .

به گفته نویسندگان، این نشان می‌دهد که وقتی بیمه‌گران بخشی یا تمام هزینه را پوشش می‌دهند، نرخ پایینی از پرداخت‌های OOP اضافی وجود دارد. بنابراین، در حالی که کارت‌های تخفیف می‌توانند در کاهش هزینه‌های دارو مفید باشند، ممکن است همیشه اینطور نباشد.

نویسندگان خاطرنشان کردند که این پس‌اندازها به‌ویژه برای کسانی اعمال می‌شود که یا بیمه ندارند یا به اندازه کافی بیمه نیستند. علاوه بر این، افرادی که در طرح‌های مراقبت‌های بهداشتی با کسر کسر بالا ثبت‌نام می‌کنند ممکن است سود ببرند.

در مجموع، تخمین زده می‌شود که صرفه‌جویی در هزینه OOP با این دو برنامه کارت تخفیف داروخانه به ترتیب حدود 969 میلیون دلار و 1.83 میلیارد دلار باشد. با اکثریت پس انداز از نسخه های 90 روزه.

طبق گفته Pauline K. Gray، یک تکنسین معتبر داروخانه با PharmacyTechnicianBlog.com، برنامه های کارت تخفیف داروخانه در داروخانه های شرکت کننده، تخفیف هایی را بر روی داروهای تجویزی ارائه می دهند، و مراقبت های بهداشتی را برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه تر می کند.

«برنامه های کارت تخفیف داروخانه با مذاکره کار می کنند. قیمت‌های تخفیف‌دار با داروخانه‌ها و شرکت‌های دارویی.» هنگامی که دارنده کارت کارت تخفیف خود را در داروخانه شرکت کننده ارائه می دهد، قیمت داروهای تجویزی خود را کاهش می دهد. سپس داروخانه برای تخفیف ارائه شده صورتحساب حامی برنامه را قبض می کند.”

گری توضیح داد که پس انداز ارائه شده توسط برنامه های کارت تخفیف داروخانه می تواند بسته به دارو، داروخانه و برنامه متفاوت باشد. با این حال، میانگین صرفه جویی می تواند بین 10٪ تا 85٪ از هزینه های داروهای تجویزی باشد.

او همچنین خاطرنشان کرد که ژنریک ها می توانند صرفه جویی قابل توجهی نسبت به داروهای نام تجاری داشته باشند.

دکتر. سایا ناگوری، چشم پزشک و مدیر عامل EyeFacts ، گفت که وقتی بیمارانش می توانند با این برنامه ها پول پس انداز کنند، “شبه” می شود و اظهار داشت که این برنامه ها به مردم اجازه می دهد تا مراقبت های بهداشتی را “با کمی دردسر و مزایای عمده با یا بدون بیمه درمانی” دنبال کنند.

او گفت: با این حال، هشدار می دهد که برخی از داروها ممکن است تحت پوشش قرار نگیرند. علاوه بر این، پوشش تخفیف ممکن است بر اساس مشخصات خاصی باشد، مانند دوز یا مقدار تجویز شده.

«با این وجود، من به بیمارانم می‌گویم که ارزش این را دارد که در پیشخوان بپرسیم آیا در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود، زیرا شما هرگز بدانید چه زمانی این برنامه های تخفیف برای شما مفید خواهند بود، به خصوص زمانی که هزینه کلی مراقبت های بهداشتی یک فرد را جبران می کنند. readability=”38.633072407045″>

گری گفت: «دسترسی به برنامه‌های کارت تخفیف داروخانه معمولاً ساده است. او خاطرنشان کرد: «بسیاری از برنامه‌ها کارت‌هایی را ارائه می‌کنند که به‌طور رایگان در دسترس عموم هستند،» و افزود که می‌توان آن‌ها را به صورت آنلاین از وب‌سایت‌های برنامه، از طریق ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی یا حتی در خود داروخانه‌ها دریافت کرد. و هنگامی که کارت را دریافت کردید، می‌توانید فوراً از آن استفاده کنید.

گری افزود: «برای افراد ضروری است که برنامه‌های مختلف را مقایسه کنند تا برنامه‌ای را پیدا کنند که بهترین تخفیف‌ها را برای داروهای خاص و محلی آنها ارائه می‌دهد. داروخانه ها.”

اما برنامه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

«سازمان‌هایی که برنامه‌های تخفیف داروخانه ارائه می‌کنند عبارتند از GoodRx، Optum Perks، ScriptSave، WellRx، و Blink Health.

Gray SingleCare، Needymeds، FamilyWize، و RxSaver را به لیست اضافه کرد.

«به سادگی نام این شرکت ها را همراه با خرید خود ذکر کنید و داروساز بررسی خواهد کرد که آیا واقعاً وجود دارد یا خیر. ناگوری توصیه کرد که یک تخفیف اعمال کنید.

چندین برنامه تخفیف داروخانه وجود دارد و یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که در بسیاری از موارد، این برنامه‌ها می‌توانند در هزینه‌های مردم در مقایسه با هزینه‌های خارج از جیب آنها از طریق ارائه‌دهنده بیمه، صرفه‌جویی کنند.

اگر بیمه کمتری داشته باشید یا فرانشیز بالایی داشته باشید، احتمالاً در پول شما صرفه جویی می کنند.

کارشناسان می گویند که این برنامه ها می توانند از 10٪ تا 85 افراد را نجات دهند. ٪ تخفیف در هزینه داروهای تجویزی آنها.

یادگیری اینکه آیا این برنامه ها می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند آسان است: فقط از داروساز خود بپرسید. اگر داروخانه شما در برنامه‌ای شرکت می‌کند که می‌تواند در هزینه شما صرفه‌جویی کند، اغلب می‌توانید کارت را دانلود کرده و بلافاصله شروع به استفاده از آن کنید.

افشای: Healthline Media و Optum Perks هر دو بخشی از RVO Health هستند.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا