8 بهترین خدمات اشتراک ویتامین شخصی در سال 2023، به گفته متخصصان تغذیه

8 بهترین خدمات اشتراک ویتامین شخصی در سال 2023، به گفته متخصصان تغذیه

8 بهترین خدمات اشتراک ویتامین شخصی در سال 2023، به گفته متخصصان تغذیه

ما محصولاتی را که فکر می‌کنیم برای خوانندگانمان مفید هستند، اضافه می‌کنیم. اگر از طریق پیوندهای موجود در این صفحه خرید کنید، ممکن است پورسانت کوچکی دریافت کنیم در اینجا فرآیند ما است.

< type button ="button" aria-expanded="false" aria-controls="affiliate-disclaimer" class="css-1iknuyx">

چگونه برندها و محصولات را بررسی کنیم

Healthline فقط مارک ها و محصولاتی را به شما نشان می دهد که ما پشت سر آنها ایستاده ایم.

تیم ما به طور کامل توصیه هایی را که در سایت خود ارائه می دهیم بررسی و ارزیابی می کند. برای اثبات اینکه تولیدکنندگان محصول استانداردهای ایمنی و کارایی را رعایت کرده‌اند، ما:

  • مواد تشکیل دهنده و ترکیب را ارزیابی می‌کنیم: آیا آنها پتانسیل ایجاد آسیب را دارند؟
  • <همه ادعاهای بهداشتی را بررسی کنید: آیا آنها با مجموعه شواهد علمی فعلی مطابقت دارند؟

  • برند را ارزیابی کنید: آیا با یکپارچگی کار می کند و به بهترین شیوه های صنعت پایبند باشید؟

ما تحقیق را انجام می دهیم تا بتوانید محصولات قابل اعتمادی را برای سلامتی و تندرستی خود پیدا کنید.

HUM تغذیه، مراقبت /of، Ritual، و پنج برند دیگر فهرست بهترین خدمات اشتراک ویتامین شخصی‌سازی شده توسط متخصصان تغذیه ما را تشکیل دادند. ببینید کدام سرویس به بهترین وجه با نیازهای غذایی شما مطابقت دارد.

دنیای ویتامین ها و مکمل ها می تواند غافلگیر کننده باشد. بین ویتامین‌ها، مکمل‌های گیاهی و مولتی ویتامین‌ها، ممکن است در انتخاب بهترین محصولات برای شما و درک نحوه انتخاب محصول با بالاترین کیفیت مشکل داشته باشید. فراموش کردن مصرف ویتامین ها و پر کردن مجدد آنها در صورت تمام شدن آنها دشوار است.

این جایی است که خدمات اشتراک ویتامین وارد می شود. این خدمات با ارائه پیشنهاداتی بر اساس پرسشنامه ها، حدس و گمان خرید ویتامین را از بین می برد. یا آزمایش خون

این شرکت‌ها همچنین به‌طور خودکار پر کردن ماهیانه را ارسال می‌کنند تا هرگز تمام نشوید. برخی حتی ویتامین‌های روزانه‌تان را در پاکت‌های جداگانه بسته‌بندی می‌کنند، و گرفتن ویتامین‌های روزانه را بدون باز کردن چندین بطری آسان می‌کنند.

متخصصین رژیم درمانی Healthline 12 مورد از محبوب‌ترین خدمات ویتامین شخصی‌سازی شده در بازار و تنها 8 سرویس را بررسی کردند. در نهایت هم بررسی متخصصین تغذیه و هم فرآیند بررسی داخلی ما را پشت سر گذاشتیم.

ما تعیین کردیم بهترین خدمات اشتراک ویتامین و ویتامین های شخصی با استفاده از معیارهای زیر:

  • کیفیت: آیا مکمل ها از مواد با کیفیت بالا و بدون افزودنی های مصنوعی ساخته شده اند. به عنوان رنگ و مواد نگهدارنده؟ آیا محصولات توسط شخص ثالث آزمایش می شوند یا در مراحل مختلف ساخت تحت آزمایش قرار می گیرند؟
  • انتخاب: آیا این سرویس طیف گسترده ای از محصولات را برای رفع نیازهای اکثر مردم ارائه می دهد؟
  • فردسازی: آیا شرکت توصیه‌هایی را بر اساس ارزیابی یا آزمایش سلامت ارائه می‌کند و به شما اجازه می‌دهد محصولاتی را که مناسب می‌دانید اضافه یا حذف کنید؟
  • مفید بودن: آیا این سرویس اطلاعات مبتنی بر شواهد را در مورد مکمل‌هایی که توصیه می‌کند یا دسترسی به متخصصان سلامت، مانند پزشکان یا متخصصان تغذیه (RDs)، برای اعضای پولی؟
  • انطباق با دستورالعمل‌های FDA: مارک‌های موجود در فهرست ما به موارد مجاز پایبند هستند. ادعاهای بهداشتی و الزامات برچسب گذاری، طبق مقررات سازمان غذا و دارو (FDA). آنها همچنین محصولاتی را در تأسیساتی تولید می‌کنند که به شیوه‌های تولید خوب فعلی (CGMP) که توسط FDA ایجاد شده است، پایبند است.
  • تست عملی: ویراستاران و نویسندگان Healthline چندین سرویس را آزمایش کردند تا ببینند. آیا هر یک از ثبت نام تا تحویل بدون درز بود. ما همچنین به آسانی مصرف مکمل‌ها و اینکه آیا عوارض جانبی دارند توجه کردیم.
  • بررسی: مارک‌های موجود در لیست ما بررسی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که با آن‌ها مطابقت دارند. استانداردهای یکپارچگی برند Healthline و رویکرد به رفاه. می‌توانید درباره روند بررسی ما.

خط سلامت بررسی

چرا آن را انتخاب کردیم: اگر با قیمت بالاتر مشکلی ندارید، ممکن است Persona به دلیل تنوع محصولاتش ارزش بررسی را داشته باشد. و دسترسی به تیمی از RD، داروسازان، و سایر کارشناسان بهداشتی که می توانند به سوالات شما پاسخ دهند.

نحوه کار: Persona چندین محصول مکمل، از جمله طیف گسترده ای از نامه ها را ارائه می دهد. ویتامین‌ها، ترکیب‌های مکمل، و مکمل‌های گیاهی که در بسته‌های روزانه ارائه می‌شوند.

توصیه‌های شخصی‌شده بر اساس نتایج یک مسابقه آنلاین است، اگرچه اگر از قبل می‌دانید به کدام مکمل‌ها علاقه‌مند هستید، می‌توانید محصولات را به‌صورت دستی انتخاب کنید. .

بسته به مکمل‌هایی که به شما توصیه می‌شود، هزینه عرضه ماهیانه ممکن است 100 دلار یا بیشتر باشد، اگرچه می‌توانید محموله خود را متناسب با بودجه خود سفارشی کنید.

ارسال برای سفارش‌های بیش از 50 دلار رایگان است. و در غیر این صورت 8 دلار هزینه دارد.

در حالی که شرکت ادعا می کند که مکمل ها را چندین بار در طول فرآیند تولید آزمایش می کند، محصولات Persona از نظر خلوص و قدرت توسط یک سازمان شخص ثالث آزمایش نمی شوند.

می‌توانید در بررسی تخصصی ما درباره Persona Nutrition اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  • انتخاب گسترده ای از محصولات
  • توصیه های شخصی مبتنی بر ارزیابی سلامت آنلاین
  • قرار ملاقات های فردی موجود با اعضای تیم تغذیه
    • در حال حاضر محصولاتی را ارائه نمی دهد که از نظر خلوص و قدرت توسط آزمایشگاه های شخص ثالث تأیید یا آزمایش شده باشند
    • <.مکمل هایی را ارائه می دهد که غیر GMO، وگان، ارگانیک یا فاقد گلوتن نیستند
    • ممکن است تا حدودی گران باشند، بسته به مکمل های موجود در بسته شما
  • محصولات: مولتی ویتامین ها، ویتامین های حروف، ویتامین های دوران بارداری، مکمل های امگا 3، گیاهان دارویی، پروبیوتیک ها و سایر فرمولاسیون های مکمل های تخصصی
  • برگرداندن: در مدت 14 روز برمی‌گرداند
  • ارسال: ارسال رایگان برای سفارش‌های بیش از 50 دلار

حتما بخوانید : آرتروز پا چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد؟

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد

خروج از نسخه موبایل