ورزش

بلاتکلیفی آسیایی پرسپولیس ادامه دارد

بلاتکلیفی آسیایی پرسپولیس ادامه دارد

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس بسیار امیدوار بود تا یکی از استادیوم های آزادی یا تختی برای حضور این تیم در لیگ نخبگان آماده شده و بتواند از حریفان پرقدرت خود در این استادیوم ها با حضور یک پارچه هوادارانش استقبال کند، هنوز این دو استادیوم قدیمی آماده میزبانی از پرسپولیس و حریفان آسیایی اش نیستند و همین موضوع باعث شد تا سرخ ها روی ورزشگاه امام رضا مشهد حساب ویژه ای باز کنند. به همین دلیل در مرحله بعدی این ورزشگاه به علاوه استادیوم شهر قدس را به AFC معرفی کردند.

مدیران پرسپولیس پیش بینی می کردند با توجه به حساسیت این بازی ها و شرایط ویژه ای که نماینده های ایران در این رقایت ها دارند، شورای تامید و استانداری مشهد و همین طور مدیران تصمیم گیرنده آستان قدس تحت شرایطی مجوز برگزاری بازی در استادیوم امام رضا (ع) را در مشهد صادر کنند. اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده و پرسپولیس باید در تهران و در استادیوم شهر قدس تنها با حضور حداکثر ۷ تا ۸ هزار نفر به مصاف حریفان خود برود.

به همین دلیل آن طور که می خواهد قادر نیست با حضور گستره هواداران و اهالی فوتبال به مصاف حریفان خود برود که این موضوع بی تردید به مصاف سرخ ها خوش نمی آید. باید منتظر بود و دید بالاخره طی روزهای آینده شرایط بهتری برای باشگاه پرسپولیس در مورد میزبانی از حریفان خود در این بازی ها رخ خواهد داد یا نه.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا