سه گزینه نهایی نیمکت استقلال؛ یک بوسنیایی و دو کروات/ ادعای باور نکردنی؛ سرمربی بایرن مونیخ در راه استقلال!

سه گزینه نهایی نیمکت استقلال؛ یک بوسنیایی و دو کروات/ ادعای باور نکردنی؛ سرمربی بایرن مونیخ در راه استقلال!

به گزارش خبرورزشی، معمر یوشوویچ، همان ایجنت معروفی که در صباباتری با احمد شهریاری کار می کرد و هنوز هم با نماینده هلدینگ خلیج فارس و رییس هیات مدیره استقلال ارتباط کاری دارد و گفته می شود در انتقال نافرجام و پر هیاهوی بوسنیایی ها به استقلال نقش داشته، در فضای مجازی یکی از متهمین اصلی پرونده تغییر سرمربی در استقلال است.

 برخی رسانه های نزدیک به نکونام که پیش از این خبر داده بودند مشاور فرشید سمیعی مامور مذاکره با فرهاد مجیدی بود، حالا این خبر را منتشر کرده اند که ایجنت نزدیک به احمد شهریاری از طرف رییس هیات مدیره استقلال با یک مربی مطرح کروات صحبت کرده است. این ایجنت کسی نیست جز معمر یوشوویچ که در سال های دور، لوکا بوناچیچ، وینگو بگوویچ و کروات های دیگری را در ایران به عنوان مدیر برنامه همراهی می کرد.

 اما آخرین اخبار رسیده از اطراف هلدینگ خلیج فارس حاکی از این است که معمر یوشوویچ تنها کسی نیست که در حال مذاکره با مربیان بلوک شرق اروپاست. به موازات مذاکره یوشوویچ با یک سرمربی مطرح اهل بوسنی و یک سرمربی بزرگ کروات، یک شخص دیگر هم که ایجنت بین المللی نیست اما در هیات مدیره باشگاه استقلال نفوذ دارد و رییس هیات مدیره حرف او را می پذیرد، مذاکره فشرده ای با یکی از نامدارترین مربیان حال حاضر کرواسی داشته و خودش مدعی است می تواند او را به ایران بیاورد، ادعایی که البته عجیب به نظر می رسد.

از هلیل هوژیچ بوسنیایی تا بیلیچ و کواچ کروات

 مطابق گمانه زنی ها، مربی بوسنیایی سرشناس هلیل هوژیچ است و مربی کروات هم اسلاون بیلیچ مشهور که اولی ۷۲ سال سن دارد و برای کار در استقلال کمی بیش از اندازه پیر است و دومی که تنها ۵۶ سال دارد، پیشنهادهایی از کشورهای عربستان و قطر دریافت کرده که می تواند مانع همکاری اش با استقلال شود اما از این دو گزینه معمر یوشوویچ همان ایجنتی که در انتقال ودران کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ به استقلال نقش داشت، عجیب و غریب تر، نیکو کواچ است که می گویند همان شخص صاحب نفوذ، در حال مذاکره با اوست. نیکو کواچ در استقلال؟ مردی که پیشنهاد ۴ میلیون دلاری شباب الاهلی امارات را رد کرد، چگونه راضی به حضور در استقلال شده است؟

 نیکو کواچ در جام جهانی ۲۰۱۴ روی نیمکت تیم ملی کرواسی بود و پس از آن همکاری با باشگاه های آینتراخت فرانکفورت و وولفسبورگ آلمان در بوندس لیگا و موناکو فرانسه را تجربه کرده و البته نقطه عطف کارنامه اش نشستن روی نیمکت باشگاه مطرح بایرن مونیخ و کسب مقام قهرمانی و افتخار با تیم نامدار آلمانی بوده، بعید است به همین راحتی سرمربی استقلال شود، آن هم با رایزنی فردی که ایجنت رسمی و کارگزار بین المللی نیست!

ردیابی فکت های باشگاه و هلدینگ

اگر از روی فکت های افراد نزدیک به هلدینگ و مدیریت باشگاه استقلال پیش برویم، به نام هایی غیر از همین سه نفر نمی رسیم. مطرح ترین مربی حال حاضر بوسنی همین پیرمرد ۷۲ ساله (وحید هلیل هوژیچ) است و مربیان کروات هم که روی نیمکت تیم ملی کرواسی در جام های جهانی و یوروهای اخیر نشسته اند دالیچ سرمربی فعلی کروات ها، آنته چاچیچ و ایگور استیماچ که مربیان نامداری به حساب نمی آیند و همین بیلیچ و کواچ هستند که اولی در دو یورو (۲۰۰۸ و ۲۰۱۲) سرمربی کروات ها بود و دومی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل.

 به هرحال آنهایی که ادعا می کنند هلدینگ تصمیم به حذف جواد نکونام گرفته و قصد عبور از او را دارد، مدعی هستند جانشین جواد نکونام از بوسنی یا کرواسی می آید.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل