حمله وریا غفوری و عقب نشینی جواد نکونام/ چرخش عجیب سرمربی استقلال؛ قافیه که تنگ آید قول هم می دهیم!

حمله وریا غفوری و عقب نشینی جواد نکونام/ چرخش عجیب سرمربی استقلال؛ قافیه که تنگ آید قول هم می دهیم!

به گزارش خبرورزشی، دیروز در فضای فوتبال ایران خیلی‌ها منتظر مصاحبه نکونام بودند. شایعه مذاکره مدیران استقلال با فرهاد مجیدی در امارات خیلی زود در فضای فوتبال ایران منتشر و بلافاصله شایعه‌ای دیگر آمد که نکونام قصد دارد در یک مصاحبه طوفانی ضمن افشاگری علیه مدیران باشگاه، از سمت خود استعفا کند.

جواد نکونام وقتی شایعه اول تکذیب شد، باز هم مصاحبه کرد. او حرفی از استعفا یا افشاگری نزد اما حرف‌های دیگرش هم نکات زیادی در دل خود داشت. ولی یک بخش از حرف‌های او خیلی به چشم آمد، جایی که گفت: «من به این بازیکنان و توانایی فنی تیم ایمان دارم و قول می‌دهم قهرمان لیگ برتر می‌شویم. هیچ هدفی غیر از این نخواهیم داشت.»

همه فوتبالی‌ها اتفاقات فصل قبل را خوب به یاد دارند. جواد نکونام بارها در طول فصل تاکید کرد که یک مربی حرفه‌ای در فوتبال هرگز قول قهرمانی نمی‌دهد. او در فواصل مختلف فصل روی این نظر تاکید داشت در محافل خصوصی حرف‌های دیگری هم از قول او شنیده می‌شد! اما از جایی به بعد که استقلال صدرنشین جدول بود، نکونام پا را فراتر هم گذاشت و با گفتن جمله معروف؛ «کسانی که از قهرمانی استقلال حرف می‌زنند خائن به این باشگاه هستند» غوغایی در محافل فوتبالی به پا کرد!

پیش از آن تقریباً بیشتر پیشکسوتان استقلال با توجه به جایگاه و اعتبار این باشگاه از قهرمانی حرف می‌زدند و به طور طبیعی هواداران نیز همیشه چنین توقعی داشتند. جواد با این جمله شمشیر را از رو بست! «وریا غفوری» که قبل از آن در مصاحبه‌ای گفته بود این تیم باید قهرمان شود و جواد با این اظهار نظر علناً مقابل چهره‌های بزرگ و کوچک باشگاه استقلال ایستاد و البته که با توجه به شرایط تیم در کوران لیگ، پیشکسوتان ترجیح دادند دیگر جوابی به او ندهند. حالا چه شده که نکونام برخلاف اعتقادات قبلی خود حرف می‌زند؟ بعد از گفتن این حرف‌ها و انتشار این صحبت‌ها کم نبودند کسانی که به این نتیجه رسیدند نکونام حت فشار هواداران به خاطر نمایش‌های ضعیف تیمش و با توجه به خریدهای کلان این فصل، مجبور شده عقب نشینی کند اما خب، عقب نشینی هم شرایط و قواعدی دارد!

انصافاً هیچکس در فوتبال ایران از نکونام توقع نداشت این چنین ۱۸۰ درجه بر خلاف همیشه حرف بزند. از همین نشانه می‌توان به این نتیجه رسید که او جدا احساس خطر کرده است! چه بسا با یک نتیجه دیگر و یک سفر مدیران به خارج، نکونام لباس سیاهش را هم دیگر نپوشد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل