واکنش جنجالی رافائل لیائو به انتقاد تند دی‌کانیو؛ انتشار تصویری بحث‌برانگیز از گذشته ستاره سابق لاتزیو +عکس

واکنش جنجالی رافائل لیائو به انتقاد تند دی‌کانیو؛ انتشار تصویری بحث‌برانگیز از گذشته ستاره سابق لاتزیو +عکس

پائولو فونسکا، سرمربی میلان، در تصمیمی جنجالی رافائل لیائو و تئو هرناندس را از ترکیب اصلی تیم برای بازی مقابل لاتزیو در استادیو المپیکو کنار گذاشت. این دو بازیکن در نیمه دوم وارد میدان شدند و در گل تساوی میلان نقش داشتند. در دقایق بعد، زمانی که بازیکنان برای استراحت و شنیدن مشاوره‌های مربی در کنار زمین جمع شده بودند، لئو و هرناندس به تنهایی در طرف دیگر زمین ایستادند و از نزدیک شدن به جمع هم‌تیمی‌ها اجتناب کردند.

دی‌کانیو پس از بازی به شدت از این رفتار انتقاد کرد و گفت که این نوع رفتار در دوران او غیرقابل قبول بود و بازیکنان باید می‌دانستند که چگونه احساسات خود را نسبت به مربی بهتر مدیریت کنند.

او گفت: «این مسئله واقعا جدی است. واقعا مایه شرم است. ‏بعضی‌ها می‌گویند اینها بچه و کم سن و سال هستند ولی یادتان ‏نرود که از میلان ۸ میلیون یورو پول می‌گیرند. این رفتارها واقعا باعث شرمندگی ‏است و بی‌احترامی محض به سرمربی و هم‌تیمی‌هاست. در زمان ‏ما این جور بازیکن‌ها را کنار دیوار می‌گذاشتند و با مشت از ‏خجالت‌شان درمی‌آمدند. واقعا که شرمندگی دارد.»

شماره ۱۰ میلان هم که به شدت از این انتقادات عصبانی شده، عکسی قدیمی از پائولو دی‌کانیو را در پروفایل X خود به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد در حال نشان دادن سلام فاشیستی است.

بیشتر بخوانید: تساوی هیجان‌انگیز در پایتخت

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل