کدام تیم در دنیا هفته سوم سرمربی عوض کرده است؟/ استقلال با استراماچونی هم ۶ هفته نتیجه نگرفت!

کدام تیم در دنیا هفته سوم سرمربی عوض کرده است؟/ استقلال با استراماچونی هم ۶ هفته نتیجه نگرفت!

بهتاش فریبا درباره شرایط فعلی استقلال و بحران به وجود آمده برای این تیم به خبرورزشی گفت: نتیجه نگرفتن استقلال چند دلیل می تواند داشته باشد؛ در ابتدای لیگ تا تیم ها جا بیفتند و نفراتشان را در ترکیب پیدا کنند زمان بر است. استراماچونی ۶ هفته خوب نبود. رئال هم ۴ بازی کرده و ۲ تساوی کسب کرده است و همین تیم هم می بینید که در ادامه بهتر می شود.

او دامه داد: در بازی با استقلال خوزستان خیلی ها از قبل برنامه ریزی کرده بودند و فشار گذاشته بودند تا تیم نتیجه نگیرد. متاسفانه در فضای مجازی برخی اسمشان استقلال است ولی استقلالی نیستتد. شرایط را دارند سخت می کنند تا تیم تحت فشار قرار بگیرد. این تیم درست می شود و تعطیلات به نفع ما است، مخصوصا اینکه در این مدت خارجی ها با شرایط تیم وفق پیدا می کنند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه تیم هایی مثل سپاهان، تراکتور و ملوان خوب نتیجه گرفته اند هم گفت: دقیقا همین طور است ولی تیمی که بازیکن خارجی می گیرد کارش سخت تر است. شما ببینید بیشتر خریدهای سپاهان، تراکتور و ملوان ایرانی هستند و هماهنگی آنها ساده تر است.

بهتاش فریبا در مورد بازی با استقلال خوزستان هم گفت: ما در نیمه اول روبروی استقلال خوزستان بد بودیم ولی همان نیمه اول آرمان رمضانی تک به تک نزد، ۳۰ دقیقه آخر نیمه دوم ۳ گل صد در صد نزدیم و چشمی، ماشاریپوف و کوشکی می توانستند توپ هایشان را گل کنند. می شد بازی را ببریم و فقط نیمه تاریک را نبینیم. اگر یک موقعیت گل شده بود شکست نمی خوردیم. روزبه گل می زد، می توانستیم گل دوم را هم بزنیم چون به اندازه کافی زمان داشتیم.  هواداران فریب فضای مجازی را نخورند و من مطمئنم این تیم بهتر می شود.

فریبا در مورد شایعاتی که در مورد بازگشت فرهاد مجیدی شنیده می شود هم گفت: در هفته سوم کدام تیم سرمربی عوض کرده است؟ سال قبل هم هفته سوم باختیم ولی برای قهرمانی حرکت کردیم و مطمئنم این فصل هم شریط تیم بهتر خواهد شد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل