ورزش

وضعیت مبهم میلاد سرلک برای حضور در لیگ نخبگان

وضعیت مبهم میلاد سرلک برای حضور در لیگ نخبگان

به گزارش خبرورزشی، تا این لحظه مشکل میلاد سرلک همچنان به قوت خود باقی است و نام او هنوز در سامانه نیروی انتظامی ثبت نشده است. همان طور که می‌دانید و پیش تر هم در مورد شرایط سرلک اطلاع رسانی کردیم، این بازیکن با مجوز شورای پزشکی نیروی انتظامی از بقیه مدت زمان باقی مانده سربازی‌اش معاف شده و برگه معافیت را نیز دریافت کرده است. اما از آن جایی که هنوز برگه معافیت او به شکل الکتورنیکی در سامانه نیروی انتظامی به ثبت نرسیده، همچنان سرباز محسوب می‌شود و به همین دلیل کارت بازی او نیز صادر نشده است. این درحالی است که پرسپولیس زمان زیادی تا بازی حساس با الاهلی عربستان ندارد و با وجودی که سرخ‌ها باید روز ۲۶ شهریور در جدالی حساس مقابل الاهلی عربستان به میدان برود، هنوز تکلیف این بازیکن برای حضور در زمین مشخص نیست.

به هرحال پرسپولیس برای این دیدار حساس و پیروزی در گام اول که حتی می‌تواند سرنوشت پرسپولیس در این بازی‌ها رل تغییر دهد به تمام توان خود نیاز دارد و بی شک میلاد سرلک نیز یکی از بازیکنانی است که به راحتی نمی‌توان از نام او و توانایی‌های ویژه‌اش به راحتی گذشت. به تمام این‌ها اضافه کنید که یکی از کلیدواژه‌های مشترک منتقدان فنی این روزهای تیم گاریدو، نارسایی این تیم در بازیسازی و شکل گیری فاز حمله در خط میانی است و حضور بازیکنی با توانایی‌های میلاد سرلک می‌تواند بسیاری از مشکلات گاریدو را در این منطقه از زمین حل و فصل کند.

به هر روی هنوز نام میلاد سرلک در سامانه نیروی انتظامی به ثبت نرسیده و باید دید بالاخره طی روزهای آینده این بازیکن شرایط بازی را پیدا خواهد کرد یا نه.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا