واکنش امباپه به مقایسه شدن با رونالدو؛ نمی‌خواهم کریستیانو باشم، من کیلیان هستم!

واکنش امباپه به مقایسه شدن با رونالدو؛ نمی‌خواهم کریستیانو باشم، من کیلیان هستم!

کیلیان امباپه در بازی مقابل رئال بتیس دبل کرد و تیمش با نتیجه ۲-۰ در سانتیاگو برنابئو به پیروزی رسید. ستاره فرانسوی بعد از بازی به هواداران اطمینان داد که هیچ فشاری برای جایگزینی کریستیانو رونالدو در این باشگاه احساس نمی‌کند. او در پاسخ به خبرنگارانی که از او پرسیدند آیا احساس می‌کند در سایه رونالدو قرار دارد، گفت: «من به کریستیانو فکر نمی‌کنم.»

و در ادامه توضیح داد: «با تمام احترامی که برای او قائلم، همان‌طور که همه می‌دانند، من اینجا هستم تا کیلیان باشم.»

ستاره فرانسوی پس از سه بازی سرانجام در لالیگا برای رئال مادرید گلزنی کرد. اولین گل او پس از پاس فدریکو والورده به ثمر رسید و دومین گل از روی نقطه پنالتی بود. این ستاره ۲۵ ساله با آرامش درباره فشارهایی که از زمان پیوستن به مادرید با آن‌ها مواجه شده، صحبت کرد؛ تیمی که فصل گذشته هم لالیگا و هم لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده بود.

امباپه به خبرنگاران گفت: «من کیفیت خودم را دارم. هیچ فشاری نیست. خوشحالم و می‌خواهم کار کنم.» با این حال، او اظهار داشت که «تنها فشاری که وجود دارد، سازگاری با تیم است و با وجود سه بازی بدون گلزنی مطمئن بودم که گل‌ها خواهند آمد. من در تمام دوران حرفه‌ای‌ام گل زده‌ام و مطمئناً اینجا هم گل خواهم زد. سه بازی بدون گل برای من زیاد است، اما مشکلی نیست، من اعتماد هم‌تیمی‌هایم را دارم.»

بیشتر بخوانید: سرانجام امباپه در سانتیاگو برنابئو طلوع کرد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل