آنچلوتی: امباپه شب‌های درخشان زیادی برای رئال مادرید رقم خواهد زد

آنچلوتی: امباپه شب‌های درخشان زیادی برای رئال مادرید رقم خواهد زد

رئال مادرید آخرین بازی پیش از فیفا دی سپتامبر را با پیروزی به پایان رساند و دو گل کیلیان امباپه باعث برد ۲-۰ تیمش مقابل رئال بتیس و کسب سه امتیاز شد. با این نتیجه، رئال مادرید با هشت امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت: «امروز عملکرد بهتری داشتیم و شایسته این پیروزی بودیم. تیم ما از هفته گذشته بهتر شده و حضور سه هافبک باعث بهبود بازی تیم در دفاع شده است.»

او درباره عملکرد امباپه و گل‌هایش اظهار داشت: «ما هرگز به امباپه فشاری نیاورده‌ایم، اما این بازی برای او اهمیت زیادی داشت. نیازی به فشار آوردن بر او برای گلزنی نبود، چون می‌دانم او در آینده شب‌های درخشان زیادی را تجربه خواهد کرد.»

آنچلوتی همچنین رفتار فداکارانه وینیسیوس جونیور در واگذاری پنالتی به امباپه را ستایش کرد و گفت: «رابطه بین آنها خوب است. وینیسیوس با این کار نشان داد که مغرور نیست و همیشه به تیم فکر می‌کند.»

سرمربی ایتالیایی در مورد براهیم دیاس افزود: «براهیم امشب در خط میانی بازی کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت. بازیکنانی مانند فران گارسیا و او را نمی‌توان نیمکت‌نشین دانست. همه بازیکنان برای ما اهمیت دارند، مهم نیست چقدر بازی می‌کنند.»

آنچلوتی درباره تعطیلات فیفا دی نیز گفت: «تعطیلات ملی برای ما چیز خوبی نیست، چون ممکن است بازیکنان را از دست بدهیم. امیدوارم مصدومیتی رخ ندهد و بازیکنان سالم برگردند.» او همچنین به مشکلات تیم اشاره کرد و گفت: «گلزنی کمترین مشکل ماست. ما باید در همه پست‌ها بهبود یابیم. امشب خوب بودیم اما در بهترین حالت‌مان نبودیم و برای رسیدن به این وضعیت باید بیشتر تلاش کنیم.»

بیشتر بخوانید: واکنش امباپه به مقایسه شدن با رونالدو؛ نمی‌خواهم کریستیانو باشم، من کیلیان هستم!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل