ورزش

پروژه ساختن ورزشگاه ۱۲۰ هزار نفری در تهران لغو شد!

پروژه ساختن ورزشگاه ۱۲۰ هزار نفری در تهران لغو شد!

در خبری که به تازگی منتشر شده است، پروژه ساخت ورزشگاه بزرگ ۱۲۰ هزار نفری در تهران، که مدتی توجه زیادی را به خود جلب کرده بود، بدون اینکه حتی آغاز شود، به طور رسمی از دستور کار خارج شد و به تاریخ پیوست. این ورزشگاه که قرار بود یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین ورزشگاه‌های جهان باشد، به دلیل مسائل مختلف از جمله مشکلات مالی، عدم تأمین منابع و تغییرات در اولویت‌های عمرانی، هرگز به مرحله اجرا نرسید.

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران صحبت‌هایی را مطرح کرده که برخلاف مسائل مطرح شده در زمان انعقاد تفاهم‌نامه مذکور بود و به نظر می‌رسد پروژه مذکور آغاز نشده، به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: در مورد این پروژه خبری نداریم و فعلا هم چیزی ندیدیم، پیگیری هایی شده بود و حسین طلا در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خیلی برای این موضوع وقت گذاشت. به بنده اعلام کرد که کیومرث هاشمی، وزیر وقت ورزش و جوانان به او تاکید کرده که مشغله کاری روزمره‌اش را کم کند و به پیشرفت این پروژه بچسبد.

جوادی افزود: اما این پروژه عملا پیشرفتی نداشته و موضوع جلو نرفته است. فکر می‌کنم به عنوان فردی که در تهران مدیرکل و ورزشکار بوده‌ام اگر وضع موجود را حفظ کنیم و به خوبی بتوانیم نگهداری و بازتوانی داشته باشیم، موفق‌تر خواهیم بود. مجموعه ورزشگاه آزادی در تهران با جانمایی‌ درستی دیده شده و شاهد جانمایی خوب اتوبان‌ها، راه‌های دسترسی، فرودگاه، مترو و… هستیم و اگر در جایی دیگر چنین پروژه‌ای را جلو ببریم، فکر می‌کنم پروژه ناتمامی اضافه بر پروژه های ناتمام دیگر است!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا