آینده ۲ ستاره باسابقه به یکدیگر گره خورد؛ یکی در رم و دیگری در عربستان!

آینده ۲ ستاره باسابقه به یکدیگر گره خورد؛ یکی در رم و دیگری در عربستان!

متس هوملس، مدافع باتجربه آلمانی، ممکن است به جای کریس اسمالینگ به باشگاه رم برود، زیرا مدافع سابق منچستریونایتد در حال مذاکره برای انتقال به عربستان سعودی است.

هوملس که در پایان فصل گذشته بروسیا دورتموند را ترک کرد، در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرد. باشگاه‌های لیگ برتری مانند برایتون و وستهام به دنبال جذب این مدافع بودند، اما هیچ‌کدام از این انتقالات نهایی نشد.

با این حال، به گزارش اسکای اسپورت، هوملس ممکن است سرانجام به رم بپیوندد. این تیم سری آ به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و پیش از این انتقال ماریو ارموسو را نهایی کرده که قرار است روز دوشنبه به‌طور رسمی به این باشگاه بپیوندد. همزمان با ورود این مدافع اسپانیایی، اسمالینگ که سابقه بازی در منچستریونایتد را دارد، در حال ترک رم است و این باشگاه قصد دارد او را به لیگ حرفه‌ای عربستان منتقل کند.

دنیله دروسی، سرمربی رم، اخیراً درباره مشکلات دفاعی تیمش صحبت کرد و گفت: «تراز مثبت است و از بازار نقل و انتقالات راضی‌ام. از جذب کونه و سائلماکرز بسیار خوشحالم، هر دوی آنها ویژگی‌های خوبی دارند. ما به کسی مثل کونه نیاز داشتیم و او همان چیزی بود که بارها و بارها خواسته بودم. ما در دفاع کمی کمبود داریم و به مشکلات دفاعی رسیدگی خواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید: خداحافظی متس هوملس با دورتموند/ وداع با ۷ جام و بیش از ۵۰۰ بازی

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل