باشگاه پرسپولیس در انتظار تعیین تکلیف نهایی اورونوف

باشگاه پرسپولیس در انتظار تعیین تکلیف نهایی اورونوف

به گزارش خبرورزشی، از مدت ها قبل باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط سنی اورونوف از سازمان لیگ درخواست کرده بود که او را به لیست زیر 23 سال خود منتقل کند. فصل قبل اورونوف در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل و زمستانی خریداری شد و چون لیست زیر ۲۳ سال پرسپولیس پر بود، به اجبار نام او را در فهرست بزرگسالان گذاشت.

اما این فصل پرسپولیس با استفاده از قانون که بازیکن باید فصل قبل هم در لیست بوده باشد، مثل دو باشگاه دیگر درخواست کرد که او را منتقل و جا برای خرید تازه باز شود. این درخواست ابتدا با موافقت سازمان لیگ مواجه شد و فرشید طاهری در مصاحبه ای اعلام کرد که بازیکن ملی پوش پرسپولیس با توجه به شرایط سنی این بازیکن و این که فصل قبل چیزی به نام لیست زیر ۲۵ سال در باشگاه ها وجود نداشت، می تواند به لیست زیر ۲۵ سال سرخ ها منتقل شود.

این اظهارنظر باعث اعتراض باشگاه استقلال شد و بلافاصله سازمان لیگ با عقب نشینی به پرسپولیس اعلام کرد که اوستون نباید به لیست زیر ۲۵ سال منتقل شود و باید در همان لیست بزرگسال باقی بماند.

در ادامه باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای رسمی به سازمان لیگ باز هم شرایط اورونوف را تشریح کرد و با اشاره به این که این اتفاق برای  امیرمحمد هوشمند از نساجی و حسین زاده از تراکتور رخ داده و آنها هم دقیقا شرایط اورونوف را دارند، خواستار بررسی مجدد موضوع و موافقت سازمان لیگ شد.

گفتنی است امیرمحمد هوشمند متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۹ و اوستون اورونوف متولد ۲۹ آذر ۱۳۷۹ است. به عبارتی هوشمند از اورنوف بزرگتر است اما به لیست زیر ۲۵ سال نساجی منتقل شده است. باشگاه پرسپولیس با اشاره به این موضوع نامه اعتراض خود را به سازمان لیگ ارسال کرده و همیچنان در انتظار پاسخ نهایی است.

لازم به ذکر است با ورود اورونوف به لیست زیر ۲۵ سال، لیست بزرگسالان پرسپولیس ۲ جای خالی خواهد داشت و در غیر این صورت یک جای خالی.
 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل