اورونوف مشتری دست به نقد پیدا کرد/ گاریدو به شدت از این بازیکن راضی است

اورونوف مشتری دست به نقد پیدا کرد/ گاریدو به شدت از این بازیکن راضی است

با توجه به باقیماندن اندک فرصت‌ها برای فصل نوع انتقالات تابستانی بار دیگر یک تیم قطری خواستار به خدمتگیری بازیکن ازبکستانی پرسپولیس شد.

اوستون اورونوف بازیکن هجومی تیم پرسپولیس که در نیم فصل دوم لیگ برتر گذشته یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی این تیم در لیگ برتر فصل پیش بود در پایان لیگ بیست و سوم با پیشنهادهای خوبی از کشورهای حوزه خلیج فارس مواجه شد اما در نهایت این بازیکن در پرسپولیس ماند.

اوستون اورونوف که در دیدارهای اخیر پرسپولیس در لیگ جدید نیز درخشیده و توانسته یکی از عوامل موثر موفقیت پرسپولیس در کسب ۵ امتیاز فعلی باشد بار دیگر مورد توجه یک تیم قطری قرار گرفته و شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که مدیران این باشگاه حاضرند بابت صدور رضایت‌نامه این بازیکن پول خوبی به باشگاه پرسپولیس بپردازند.

شادی گل اورونوف پس از گشودن دروازه تیم فولاد

از افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد با توجه به در پیش بودن مسابقات لیگ نخبگان آسیا و احتمال درخشش بیشتر این بازیکن در چارچوب آن رقابت‌ها ظاهرا آژانس نقل و انتقالاتی این بازیکن در نظر دارد تا نیم فصل زمستانی صبر کند و در این باره با مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز صحبت‌هایی انجام داده است که در صورت دریافت یک پیشنهاد خیلی خوب اورونوف در نیم فصل از پرسپولیس جدا شود.

اما واکنش مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به این قبیل پیشنهادات در حال حاضر کاملا منفی بوده و با توجه به رضایت کامل گاریدو از اوستون اورونوف و حرکات تهاجمی‌اش در نقاط مختلف محوطه جریمه حریفان، همچنین ارسال پاس و گلزنی اش، بعید به نظر می‌رسد این بازیکن به این زودی‌ها از جمع سرخ‌پوشان پرسپولیسی جدا شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل