پرسپولیس و یحیی به هم رسیدند/ سپاهان به دنبال بازپس‌گیری صدر جدول

پرسپولیس و یحیی به هم رسیدند/ سپاهان به دنبال بازپس‌گیری صدر جدول

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز جمعه ۹ شهریور ۴ دیدار برگزار می‌شود که مصاف پرسپولیس و فولاد خوزستان از حساسیت بالایی برخوردار است.

سپاهان – شمس آذر

این بازی به دلیل بازسازی دو ورزشگاه نقش جهان و فولادشهر در اصفهان به میزبانی ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار می‌شود. سپاهان و شمس آذر در مجموع ۳ بار رو در روی هم قرار گرفته‌اند که حاصل آن دو پیروزی برای سپاهان و یک پیروزی برای شمس آذر بود.

سپاهان در دو هفته گذشته بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و ژوزه مورایس و شاگردانش به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی در فصل جدید هستند. هنوز مورایس نمی‌تواند از ۴ بازیکن خود (هادی محمدی، مهدی لیموچی، استیون انزونزی و ابوبکر کامارا) به دلیل عدم ثبت قرارداد استفاده کند. همچنین سیاوش یزدانی نیز به دلیل مسائل انضباطی از سپاهان خط خورده و سرنوشت این بازیکن نیز مشخص نیست. شمس آذر در دو هفته گذشته تنها یک تساوی به دست آورده و باید دید شاگردان سعید دقیقی در این دیدار چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد. این بازی از ساعت ۱۹:۱۵ برگزار می‌شود.

نساجی – گل گهر

تیم فوتبال نساجی که هفته گذشته و در دقایق پایانی موفق به کسب تساوی مقابل آلومینیوم اراک شد به دنبال کسب پیروزی خانگی در مقابل گل گهر سیرجان است. این دو تیم ۵ بار به مصاف هم رفتند که یک پیروزی از آن نساجی و ۴ پیروزی از آن گل گهر بوده است. گل گهر هفته گذشته توانست نخستین پیروزی فصل خود را به دست آورد و شاگردان مهدی تارتار در صدد تکرار پیروزی هفته گذشته خود هستند.

آخرین پیروزی نساجی مقابل گل گهر به سال ۱۴۰۱ بر می‌گردد. این بازی در ورزشگاه شهید وطنی و از ساعت ۱۹:۱۵ برگزار می‌شود.

ملوان – چادرملو

ملوان در ۳ فصل اخیر خود بهترین آمار را در شروع لیگ از خود به ثبت رسانده است و شاگردان مازیار زارع یک پیروزی و یک تساوی را در دو هفته گذشته به ثبت رسانده اند. ملوان و چادرملو تاکنون به مصاف هم نرفته اند و این بازی نخستین دیدار تاریخ دو باشگاه خواهد بود. ملوان در هفته گذشته دچار تغییرات مدیریتی شد و ناخدا امینی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و منصوب شد.

چادرملو هنوز پیروزی در تاریخ لیگ برتر کسب نکرده و در بازی امروز هم شاگردان سعید اخباری کار سختی را در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی در پیش دارند. این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

پرسپولیس – فولاد

پرسپولیس در خانه به دوشی خود امروز و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف فولاد خوزستانی خواهد رفت که هدایت آن بر عهده یحیی گل محمدی سرمربی چند فصل اخیر سرخ پوشان تهرانی است که با این تیم موفق به کسب عناوین آسیایی و داخلی شده است. این بازی حساس‌ترین بازی امروز محسوب می‌شود و پرسپولیس با هدایت «گاریدو» هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و این مربی اسپانیایی مرتضی پورعلی گنجی و امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت و سروش رفیعی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. شاگردان گل محمدی در چند روز اخیر تمرینات خود را در ورزشگاه پاس تهران پیگیری کردند و به دنبال کسب دومین پیروزی فصل خود هستند.

گل محمدی در مقابل تیم سابق خود موفق به کسب دو پیروزی شده و اگر در این بازی به پیروزی دست یابد به سومین پیروزی دوران مربیگری خود در مصاف با پرسپولیس دسا خواهد یافت. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل