رضایت گاریدو از شرایط علی علیپور

رضایت گاریدو از شرایط علی علیپور

به گزارش خبرورزشی، بی تردید یکی از خریدهای خوب این فصل پرسپولیس جذب علی علیپور مهاجم قدیمی و با تجربه این تیم بود که پس از دوری ۴ ساله به فوتبال ایران بازگشت و باشگاه پرسپولیس نیز در رقابت با باشگاه های تراکتور و استقلال موفق به جذب این بازیکن شد.

روند خوب گلزنی های علیپور در بازی های تدارکاتی پیش فصل این نوید را به هواداران پرسپولیس داد تا بالاخره پس از سال ۹۵ شاهد حضور یک زوج قدرتمند در پیشانی خط حمله خود باشند. خلاف پیش بینی ها اما در بازی اول شرایط امیدوار کننده ای از این مهاجم ندیدیم و زوج آل کثیر – علیپور نتوانست عملکرد خوبی مقابل ذوب آهن داشته باشد.  

در بازی دوم نیز گاریدو علیپور را به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان کرد که طبیعی بود با توجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس نتواند آن طور که باید و شاید در تدابیر هجومی مقابل تراکتور شرکت کند. به هرحال نباید فراموش کرد که در هر دو بازی آقای گل سال های قبل پرسپولیسی ها نه در موقعیت ایده‌آل گلزنی قرار گرفت و نه با پاسی طلایی برای به خطر انداختن دروازه حریفان مواجه شد که بتوان عملکرد او را در گلزنی به طور کامل بررسی کرد اما در مجموع از آن مهاجمی که پیش تر در پرسپولیس بازی می کرد خبری نبود.

اما شاهدین تمرین پرسپولیس خبر می دهند علیپور در تمرینات روزهای اخیر شرایط بهتری داشته و توانسته رضایت گاریدو را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند.
علیپور که بی تردید در صورت رسیدن به شرایط آرمانی می تواند مشکلات هجومی تیم گاریدو را برطرف کند، امروز مصاف سختی با خط دفاعی فولاد خواهد داشت و باید دید می تواند بالاخره در هفته سوم روند گلزنی هایش را آغاز کند یا نه.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل