درد مشترک گل محمدی و گاریدو

درد مشترک گل محمدی و گاریدو

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در شرایطی تا ساعاتی بعد در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف تیم فولاد می رود که فولادی ها نیز مثل پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و اسکواد این تیم به کل دچار تغییر و تحول شده است.

فولادی ها که فصل گذشته در لحظات آخر و با سختی های فراوان در لیگ برتر ماندند و به لیگ دسته اول سقوط نکردند، بلافاصله پس از پایان لیگ ۲۳ دست به تغییرات مدیریتی زدند و در اولین گام هوشنگ نصیرزاده را به عنوان مدیرعامل باشگاه برگزیدند.  

یحیی گل محمدی دومین انتخاب فولادی ها برای تغییرات گسترده بود. مربی سابق پرسپولیس با درخواست این باشگاه دعوت به همکاری شد تا یک بار دیگر به جمع فولادی ها برگردد و البته این بار در نقش سرمربی.

گل محمدی که تا همین چند هفته قبل حضورش در فوتبال و شهر اهواز مشخص نبود، دست به همان تغییرات همیشگی زد و بازیکنانی که پیش تر با آن ها سابقه همکاری داشت را به همکاری دعوت کرد. این گونه بود که نفراتی چون احسان پهلوان، محمد عباسی، محمدجواد محمدی و محمدعلی کاظمی، امین قاسمی نژاد، علی اصغر اعرابی، اتکیر یوسوپوف، ادیب زارعی، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا سلیمانی وعلی نعمتی به عنوان ورودی های جدید به باشگاه فولاد پیوستند و لیست بلند بالایی نیز با درخواست گل محمدی از این تیم جدا شدند. نفراتی چون محمد آبشک، علی شجاعی، محمد عباس زاده، کریستوفر کنت و …!

از این رو باشگاه فولاد نیز مثل پرسپولیس دست به تغییرات زیادی زده و بی تردید یحیی هم مثل گاریدو برای هماهنگ کردن این نفرات نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.
 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل