خبرورزشی گردی| مدیران استقلال شبانه به خانه قلعه‌نویی رفتند تا من را برکنار کنند/ زرینچه به‌خاطر من استعفا داد

خبرورزشی گردی| مدیران استقلال شبانه به خانه قلعه‌نویی رفتند تا من را برکنار کنند/ زرینچه به‌خاطر من استعفا داد

پرویز مظلومی خرداد سال ۱۳۹۱ از استقلال کنار گذاشته شد و امیر قلعه‌نویی به این تیم برگشت. مظلومی نهم شهریور همان سال در مصاحبه‌ای مفصل با خبرورزشی پیرامون وضعیت استقلال دست به افشاگری زد. باهم خلاصه حرف‌های مظلومی را مرور می‌کنیم:

  • قبل از بازی با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا (بهار سال ۹۱) جواد زرینچه که عضو هیئت مدیره باشگاه بود، با منصورخان پورحیدری تماس گرفت و گفت آقای رسولی‌نژاد (رئیس وقت هیئت‌مدیره باشگاه استقلال) با شما کار واجب دارد. من موبایلم را روشن کردم و ابتدا خود جواد تماس گرفت. او گفت اعضای هیئت مدیره جلسه داشتند و در نهایت با اکثریت آرا تصمیم به ابقای من گرفته‌اند. زرینچه تاکید کرد نتیجه بازی با سپاهان ارتباطی به ماندن یا رفتن من ندارد و تحت هر شرایطی در استقلال می‌مانم. با خود آقای احمد رسولی‌نژاد هم حرف زدم و او نیز دقیقا همین حرف‌ها را تکرار کرد ولی بعد از آن مسابقه اتفاقاتی افتاد که واقعا نمی‌دانم چه بگویم! من دنبال لابی و زد و بند نیستم. اصلا سواد این کار را ندارم. اتفاقا دلیل اصلی استعفای جواد زرینچه از هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز دقیقا همین مسئله بود و او به خاطر کنار گذاشتن من، استعفا داد.
  • دو عضو هیئت مدیره استقلال شبانه به خانه امیر قلعه‌نویی رفتند و همین افراد در راضی کردن سایر اعضا برای برکناری من نقش عمده‌ای داشتند. اسم نمی‌برم. آن‌ها خودشان می‌دادند و خدای خود ولی به طور حتم آقای رسولی‌نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال نقش زیادی دارد.
  • وقتی در کورس قهرمانی لیگ یازدهم قرار داشتیم، دوستان با مصاحبه‌های خود آرامش استقلال را بر هم زدند.
  • من تنها مربی استقلال هستم که طی ۶ دربی برگزار شده، در ۴ دربی حتی یک گل هم نخورد و هفت گل زد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل