اتفاق مهم در ترکیب پرسپولیس/ بازگشت ستاره قرمزها به ۶ سال قبل!

اتفاق مهم در ترکیب پرسپولیس/ بازگشت ستاره قرمزها به ۶ سال قبل!

پرسپولیس در حالی در سومین بازی خود در لیگ بیست و چهارم باید امروز به مصاف فولاد برود که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در دو بازی قبلی مقابل ذوب آهن و تراکتور، از دو سیستم متفاوت استفاده کرد و تیمش را با دو ارنج مختلف به زمین فرستاد. گاریدو در بازی اول  با روش ۴-۴-۲ تیمش را ارنج کرد ولی برای بازی با تراکتور  از سیستم ۴-۳-۳ استفاده کرد.

گاریدو می خواهد از سه هافبک میانی در بازی مقابل تراکتور استفاده کند. سینا اسدبیگی هافبک دونده و پرسپولیسی ها برخلاف بازی اول در ترکیب فیکس پرسپولیس حضور داشت و این تیم با سه هافبک مرکزی بازی کرد. به نظر می رسد گاریدو در بازی با فولاد می خواهد دوباره با همین روش به میدان برود و تیمش را ۴-۳-۳ ارنج کند.

با توجه به محرومیت سروش رفیعی، وحید امیری جای او را در میانه میدان خواهد گرفت و در کنار سینا اسدبیگی و مسعود ریگی مثلث خط میانی پرسپولیس را در بازی امروز تشکیل خواهند داد. با توجه به جذب میلاد محمدی، امیری دیگر در پست مدافع چپ به میدان نخواهد رفت و امیری در پستی بازی خواهد کرد که در جام جهانی ۲۰۱۸ توسط کیروش و در زمان اسکوچیچ به کار گرفته می شد.

بازگشت امیری به میانه میدان قطعا کارایی آچار فرانسه پرسپولیسی ها را بالاتر خواهد برد و خود وحید هم دوست دارد در این پست به میدان برود.  

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل