عباس شرفی؛ «قایدی فردا» مشکل بلانکو را دارد

عباس شرفی؛ «قایدی فردا» مشکل بلانکو را دارد

خبرورزشی/ جواد نکونام در توضیح تنها یک خرید این فصل صحبت کرد. او در مورد یک بازیکن جوان حرف زد و اینکه باید آینده استقلال را هم بسازد. بازیکنی که بعد انتشار نامش خیلی ها تعجب کرده و او را نمی شناختند. صد البته منتقدانی هم داشت که پیراهن تیم بزرگ برایش زود است و البته این جوان هم مثل بلانکو با مشکل ثبت قرارداد و صدور کارت بازی روبرو شده است!

عباس شرفی متولد ۹ بهمن ۱۳۸۱ در رامهرمز خوزستان است. مثل همه اهالی این خطه زرخیز با تکنیک که فوتبال را از آکادمی و تیم های پایه  فولاد خوزستان آغاز و سپس به پرسپولیس تهران آمد و در سال 1400 پیراهن باشگاه فوتبال پیکان را به تن کرد. او در تمام این تیمها ضمن بازی برای رده های پایه با بزرگسالان هم گهگاه تمرین می کرد.

شرفی که در پست هافبک بازی می کند تابستان 1402 با عقد قراردادی یکساله به گلگهر پیوست و در لیگ 23 با نظر ماریوس اوزینیدیس یونانی یکی از جوانانی بود که فرصت بازی در لیگ برتر را بدست آورد. وی برای اولین بار در هفته هجدهم در مقابل نساجی به میدان رفت و جایگزین احمدرضا زنده‌روح شد.

مرداد ۱۴۰۳ هم که با عقد قراردادی سه ساله به استقلال پیوست و نکونام از او به عنوان پشتوانه فردای استقلال یاد کرد. او کاپیتان تیم ملی جوانان بود و یکی از بازیکنان تیم امید که به المپیک پاریس نرسید. شرفی مجرد است و تا امروز مصاحبه یا ظهور و بروز رسانه ای نداشته و نزدیکانش او را تشویق به ادامه همین مسیر کرده اند تا از حاشیه ها در تیم بزرگ استقلال دور بماند.

کسانی که در تمرینات استقلال بوده اند او را با روزهای اول حضور مهدی قایدی در استقلال مقایسه می ککن و معتقدند همان پتانسیل را دارد تا ستاره بعدی استقلال باشد. شرفی شماره 16 استقلال را برای لیگ 24 تحویل گرفت اما منتقدان جواد نکونام می گویند یک ایجنت این بازیکن که پدری متمول دارد و خودش بیش از هفت میلیارد تومان پول رضایتنامه به گل گهر داده تا به استقلال بیاید را با شرایط خاص(!) به استقلال داده است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل