حساب توئیتر کیلیان امباپه هک شد؛ انتشار پست‌های جنجالی علیه رونالدو، مسی و منچستریونایتد +عکس

حساب توئیتر کیلیان امباپه هک شد؛ انتشار پست‌های جنجالی علیه رونالدو، مسی و منچستریونایتد +عکس

شب گذشته حساب توییتر کیلیان امباپه هک شد و پست‌های متعددی در مورد کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، منچستریونایتد و موارد دیگر در صفحه او منتشر شد.

هکرها همچنین پست‌هایی درباره توکن جعلی  MBAPPE منتشر کردند که طبق گزارش‌ها، تعداد فروش این توکن به ۹۰ هزار رسیده است. همچنین اشاراتی به انتقال احتمالی امباپه به منچستریونایتد و اظهار نظرهایی درباره رقابت طولانی مدت رونالدو و مسی نیز دیده شد.

یکی از این پست‌ها با متن «منچستر قرمز است» به نفع منچستریونایتد منتشر شد و در ادامه، حساب کاربری معروف @UTDTrey به عنوان بهترین حساب در فضای فوتبالی معرفی شد.

در یکی دیگر از توییت‌ها، امباپه به حمایت از کریستیانو رونالدو پرداخت و با لحنی توهین‌آمیز به لیونل مسی حمله کرد. او نوشت: «کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن فوتبال تاریخ است. جوجه (اشاره به مسی) بز من نیست.» (بز: بهترین بازیکن تاریخ)

انتشار توکن جعلی  MBAPPE باعث شد که ارزش این توکن به طور ناگهانی در شبکه‌های اجتماعی افزایش یابد و به ده‌ها میلیون دلار برسد، اما ارزش آن به سرعت سقوط کرد و به صفر بازگشت.

همچنین، حساب امباپه توییت‌های بحث‌برانگیزی درباره تیم‌های لیگ برتر انگلیس، از جمله منچسترسیتی و تاتنهام، منتشر کرد. با این حال، همه این پست‌ها به سرعت حذف شدند.

بیشتر بخوانید: وینیسیوس جونیور: از سبک بازی امباپه لذت می‌برم، اما رئال مادرید به راحتی قهرمان نخواهد شد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل