خط دفاعی استقلال نگران کننده است/ نباید حریف را دست کم گرفت

خط دفاعی استقلال نگران کننده است/ نباید حریف را دست کم گرفت

صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص عملکرد تیم های لیگ برتری در هفته دوم لیگ بیست و چهارم گفت: هفته دوم هفته تساوی بود و اکثر بازیها با تساوی به پایان رسید و تیم ها امتیازات را بین خود تقسیم کردند و مشخص شد که به شرایط ایده آل نرسیده و هنوز به زمان نیاز دارند تا به آمادگی و هماهنگی کامل برسند. استقلال و پرسپولیس هم در این هفته به تساوی مقابل حریفان رسیدند تا نشان دهند که تا آمادگی کامل فاصله زیادی دارند و هواداران دو تیم باید صبور باشند. البته این امتیاز از دست دادن در هفته های اول شاید به چشم نیاید ولی در پایان فصل می تواند برای هر تیمی درد سر ساز شود.

استقلال خوزستان حریف راحتی نخواهد بود

ورمزیار در خصوص دیدار هفته سوم لیگ برتر که قرار است استقلال تهران در خوزستان به مصاف هم نام اهوازی خود برود گفت : استقلال بازی سختی در اهواز و مقابل استقلال خوزستان خواهد داشت . هوای گرم اهواز می تواند به ضرر استقلال تمام شود و بازیکنان باید به گونه ای بازی کنند که از لحاظ بدنی ۹۰ دقیقه توانایی بازی داشته باشند. سه امتیاز این بازی برای استقلال حیاتی است و نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد ضمن اینکه نباید حریف را هم دست کم بگیرد .استقلال خوزستان در اهواز به دنبال کسب سه امتیاز است و هجومی بازی خواهد کرد بنا براین استقلال باید با طرح و برنامه به مصاف حریف برود تا بتواند با دست پر و کسب سه امتیاز به تهران باز گردد.

استقلال می توانست برنده شود

وی در خصوص دیدار استقلال برابر ملوان بندر انزلی گفت : استقلال در روزی که می توانست سه امتیاز را کسب کند هم بد شانس بود و هم پر اشتباه در خط دفاع که باعث شد آبی ها دو امتیاز را به راحتی از دست بدهند تا صدرنشینی را از دست بدهد. استقلال موقعیت های زیادی را از دست داد که در این اتفاق دروازه بان ملوان روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و چندین موقعیت صدرصد را از استقلال گرفت تا اجازه نده ملوان بازنده از زمین خارج شود و استقلال هم باید از این بازی درس خوبی گرفته باشد که وقتی موقعیت ها را براحتی از دست میدهی به راحتی دروازه ات باز خواهد شد بنابراین کادر فنی باید هر چه زودتر مشکل گلزنی را برطرف کند تا در هفته های پیش رو به راحتی موقعیت ها را مهاجمان از دست ندهند.

خط دفاع استقلال متزلزل بود

کارشناس فوتبال با انتقاد از خط دفاع استقلال خصوصا از سیلوا و سهرابیان گفت : از بازیکنان با تجربه انتظار بیشتری می رود و اشتباهات سیلوا و سهرابیان به استقلال ضربه زد .مدافع نباید به راحتی توپ را از دست بدهد و سیلوا می توانست با دقت بیشتری بازی کند اما بدتر از سیلوا اشتباه بچه گانه سهرابیان بود که حس میکردی برای اولین بار است که مقابل یک مهاجم قرار می‌گیرد سهرابیان آنقدر مبتدی عمل کرد که همه از عملکرد او متعجب شدند و اعتقاد دارم که تیم نیاز به آرامش و تقویت روحیه و این وظیفه کادر فنی است تا هر چه زودتر بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کند .

خارجی های جدید تاثیر گذار ظاهر شدند

ورمزیار با ابراز رضایت از عملکرد دو خارجی جدید استقلال گفت : این دو با اینکه زمان زیادی نیست که با استقلال تمرین کردند اما نشان دادند که فوتبال را حرفه ای بازی کرده اند و همه را امیدوار کردند ، آنها با اینکه دقایق زیادی در زمین نبودند اما روند بازی استقلال را تغییر دادند و باعث شدند که ملوان بیشتر در لاک دفاعی برود و استقلال موقعیت های بیشتری خلق کرد اما کم دقتی و بدشانسی مانع از گل زنی بیشتر استقلال شد .

کمک داور ویدیویی به داد فوتبال ایران رسید

وی در خصوص استفاده از سیستم «وی ای ار» در برخی از دیدارهای لیگ گفت : این اتفاق باید در تمام بازی ها رخ دهد تا حقی از هیچ تیمی ضایع نگردد و همه تیم ها از اشتباهات داوری ضرر نکنند . خیبر خرم آباد یکی از تیم های بود که از نبود کمک داور ویدیویی ضربه خوردبنابراین باید استفاده از این سیستم در تمامی بازی ها وجود داشته باشد.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل