آلومینیوم فردا منتظر بازیکن خارجی استقلال نیست!

 آلومینیوم فردا منتظر بازیکن خارجی استقلال نیست!

عصر سه‌شنبه این شایعه در فضای مجازی منتشر شد که منتظر محمد بازیکن عراقی استقلال که یک ماه قبل در المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز حضور یافته بود، به آلومینیوم اراک می‌پیوندد. حتی برخی اخبار در فضای مجازی حکایت از آن داشت که منتظر محمد روز چهارشنبه هفتم شهریور با آلومینیوم تمرین هم می‌کند اما پیگیری‌های خبرورزشی نشان داد قضیه صحت ندارد چون شاگردان مجتبی حسینی چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ آخرین تمرین خود را انجام می‌دهند و پس از آن برای جدال با مس رفسنجان عازم این شهر خواهند شد.

طبق قاعده فوتبال اصلاً مرسوم نیست یک بازیکن تازه وارد -حتی اگر همان روز هم قرارداد بسته باشد- در آخرین تمرین قبل از مسابقه که بسیار حساس است، حضور پیدا کند. البته منتظر محمد مشغول مذاکره با اراکی‌ها بوده و احتمال حضورش در این تیم منتفی نیست ولی چهارشنبه در تمرین این تیم حاضر نخواهد شد.

آخرین اخبار حکایت از آن دارد که باشگاه آلومینیوم نام منتظر محمد را در لیست بازیکنانی که می‌تواند برای مجتبی حسینی جذب کند، قرار داده و این مساله را به سرمربی خود هم اعلام کرده است اما حسینی هنوز پیرامون بازیکن عراقی مذکور حرفی نزده و با صراحت نگفته که او را می‌خواهد یا  نمی‌خواهد. همانطور که اشاره کردیم، بحث حضور منتظر در تمرین روز چهارشنبه آلومینیوم منتفی است و باید دید بعد از برگزاری هفته سوم و آغاز تعطیلات لیگ چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل