مصدومیت ابوالفضل جلالی، دروغی از جنس خشم؟

مصدومیت ابوالفضل جلالی، دروغی از جنس خشم؟

به گزارش خبرورزشی، امروز خبری در فضای مجازی پیچید مبنی بر اینکه ابوالفضل جلالی هنوز مصدوم است و جواد نکونام به دلیل مصدومیت قصد ندارد نام این بازیکن را در لیست بازی با استقلال خوزستان قرار دهد.

اما چیزی که در چند روز اخیر مشاهده شده است خلاف این ادعا را ثابت می کند. در روزهای اخیر یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی برای پرس و جوی وضعیت جلالی با او تماس گرفته بود و مدافع چپ استقلال اطمینان داده بود هیچ آسیب دیدگی و حتی اضافه وزنی ندارد و در بازی بعدی برای تیمش به میدان می‌رود.

در ادامه آن ابوالفضل جلالی از تمریناتش استوری منتشر کرد و نشان داد هیچ مصدومیتی ندارد و آماده بازی کردن است. تمام این ها زمانی اتفاق افتاد که سرمربی استقلال پس از بازی با ملوان در کنفرانس خبری اعلام کرد جلالی در تعطیلات خورده و خوابیده و مصدوم شده است. به نظر می رسد جواد نکونام به دلیل علاقه اش به میلاد زکی پور باب خصومتی جدید با ابوالفضل جلالی باز کرده است، همان طور که به دلیل علاقه اش به بازی آرش رضاوند، کاکوتا و اندونگ را در دو بازی اخیر تیمش نیمکت نشین کرد.

ادامه دار شدن این اتفاقات باعث ایجاد شایعاتی در فضای مجازی شده که ممکن است حضور جلالی را در تیم استقلال تحت الشعاع خود قرار دهد، زیرا جلالی دوست ندارد به دلیل نیمکت نشینی در تیم استقلال، جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل