فوری| سرمربی تیم ملی استعفا داد؛ از حرف و حدیث‌ها خسته شدم نمی‌توانم ادامه بدهم!

فوری| سرمربی تیم ملی استعفا داد؛ از حرف و حدیث‌ها خسته شدم نمی‌توانم ادامه بدهم!

محسن کاوه بعد از اینکه تیم ملی کشتی آزاد نتوانست در المپیک  پاریس به مدال طلا دست پیدا کند، کناره گیری خود از سمت سرمربیگری تیم ملی را تایید کرد.

محسن کاوه که سال قبل و بعد از استعفای پژمان درستکار، تغییر سمت از مدیر تیم های ملی کشتی آزاد به سرمربیگری تیم ملی را پذیرفت تا در المپیک نفر اول کادرفنی باشد، در ماههای اخیر تمرینات را زیر نظر داشت و ۵ آزادکار اعزامی‌ به المپیک طبق چرخه ای که تعریف کرده بود، راهی پاریس شدند.

اما با اینکه در یکی، دو روز اول مسابقات کشتی آزاد و بعد از درخشش فرنگی کاران با دو طلا، همه چیز خوب پیش می رفت، سهم تیم محسن کاوه از سه فینال سه مدال نقره و سه شکست تلخ بود.

بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از المپیک بدون طلا یک‌ ناکامی تلقی شد و طی روزهای اخیر شایعه برکناری کاوه و بازگشت پژمان درستکار به گوش می رسید.

محسن کاوه با تایید جدایی خود از تیم ملی کشتی آزاد گفت: “حقیقت امر این است که از فضای پیرامون کشتی و حرف و حدیث‌های بوجود آمده دیگر خسته شده‌ام و شرایط روحی‌ام به شکلی است که نمی‌توانم به کار در تیم ملی ادامه بدهم. کسی که پول می گیرد تا من را بزند قطعا همان آدم‌ها یک روز دیگر از افراد دیگر پول می‌گیرند تا شما را بزنند. من از این اتفاقاتی که دیدم دلم می گیرد. این کارها واقعا در شان رشته پهلوانی مثل کشتی نیست.”

وی ادامه داد: “قبول دارم ایراداتی هم در کار ما بوده است اما نتیجه ای که گرفتیم نسبت به جهانی پارسال یا المپیک قبلی بهتر بوده است. قطعا رییس فدراسیون تصمیماتی می گیرد که به نفع مجموعه اش باشد. خیلی ها گفتند که دبیر بخاطر رفاقت از قدیم چه به عنوان شاگرد در تیم ملی یا جاهای دیگر من را به عنوان سرمربی انتخاب کرده اما دوستان مگر رزومه و کارنامه من در کشتی را نمی دانند؟ الان هم از دبیر می خواهم که بروم چون واقعا دیگر نمی توانم کار کنم و از چیزهایی که از برخی ها دیدم از کار کردن زده شده ام. یک‌ مورد آن پخش کردن عکس خصوصی از من در فضای مجازی بود در حالیکه موضوع مهمی نبود یا یک مورد دیگر کشاندن پای من به بحث برکناری بهنام احسانپور بود در حالیکه اصلا آن موضوع به من ارتباطی نداشت. شیطنت های زیادی شد که بخاطر کشتی آن ها را نمی گویم.”

با توجه به صحبت های کاوه به نظر می رسد جدایی او بعد از چند سال از مسائل فنی مربوط به تیم ملی کشتی آزاد قطعی است. حالا باید دید دبیر بار دیگر درستکار را به راس تیم ملی بازمی گرداند یا گزینه جدیدی در راه است.

بیشتر بخوانید: قهرمان کشتی کتفش را جراحی کرد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل