می‌دانستیم استقلال جه می خواهد/می‌خواهم آرام باشم

می‌دانستیم استقلال جه می خواهد/می‌خواهم آرام باشم

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار زارع پس از تساوی دو – دو استقلال و ملوان بندرانزلی گفت: با توجه به اینکه استقلال موقعیت‌هایی از ارسال و ضربات ایستگاهی روی دروازه ما ایجاد می‌کرد فکر می‌کنم سه نیمه دیگر هم بازی می‌کردیم به گل نمی‌رسیدند. شاید روزشان در تمام‌کنندگی نبود.

سرمربی ملوان بندرانزلی افزود: از اول می‌دانستیم دنبال چه هستیم. می‌خواستیم توپ را به استقلال بدهیم و فضاها را برای این تیم کوچک کنیم و روی ضدحملات به گل برسیم. این کار را هم خیلی خوب انجام دادیم. دو سه موقعیت دیگر هم داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم.

زارع درباره اعتراض بازیکنان استقلال نظیر رامین رضائیان نسبت به زمین خوردن بازیکنان ملوان تاکید کرد: از این به بعد می‌گوئیم زیاد مصدوم نشوند، چون چاره‌ای نداریم. هفته پیش گفتم تیم ما هنوز به لحاظ بدنی آماده نیست. تلاش می‌کنیم در سه هفته تعطیلی لیگ آماده شویم. به هر حال آیا واقعاً شما در بازی احساس کردید ما وقت تلف می‌کردیم یا اینکه ما می‌توانستیم به گل‌های دیگر برسیم؟ آیا بازی نکته منفی دیگری نداشت؟!

او نسبت به ادامه این موضوع در نشست خبری گفت: به هر حال شما طرفدار استقلال هستید. نکات مثبت و منفی استقلال را می‌بینید. من هم می‌توانم خیلی صحبت کنم، اما به خودم قول دادم که آرام باشم.

او درباره آسیب دیدگی دروازه بان ملوان یادآور شد: باید بگویم فرعباسی به زور درون دروازه ایستاد. لازم نمی‌دانم زیاد توضیح بدهم. وقتی مصدوم است، بارها توپ روی همان پایش آمده، ما باید از خدا بخواهیم مصدوم نشود تا به تیم حریف بر نخورد! شما مطمئن باشید روزی که بازیکن من روی زمین بیفتد و وقت تلف کند ثانیه‌ای در فوتبال نخواهم بود. این در مرام من نیست. به هر حال اتفاقات مهم دیگری بوده است که نمی‌دانم چرا به آنها نمی‌پردازید. وقت تلف کردن نه؛ شما چرا به این موضوع اشاره نمی‌کنید که تیم من ۹۰ دقیقه در جریان بازی گل نخورد و در جریان بازی گل زد.

زارع در پاسخ به اینکه آیا موفقیت فنی ملوان مدیون تمرینات پیش فصل با سعید دقیقی است، گفت: همه این موفقیت‌ها برای سعید دقیقی است و من کاری نکردم. مطمئناً او زحمت زیادی برای تیم کشیده است و ما آمدیم و روند را ادامه می‌دهیم.

او راجع به استفاده از VAR در این بازی خاطرنشان کرد: امیدوارم در همه بازی‌ها VAR باشد. هرچند من خیلی روی پنالتی دوم بحث دارم. با کمال احترام به تصمیم داور و این سیستم، به نظرم خطای بازیکن حریف بود، چون با دست مخالف بازیکن ما را کشید. من به اندازه سواد داوری خودم صحبت می‌کنم و حتماً داوران بهتر می‌دانند.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل