استقلال – ملوان؛ پنجمین تقابل در هفته دوم

استقلال – ملوان؛ پنجمین تقابل در هفته دوم

به گزارش خبرورزشی، تیم‌های استقلال و ملوان بندرانزلی در حالی امروز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ در هفته دوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که این پنجمین دیداری است که که آبی پوشان تهرانی در هفته دوم لیگ برتر مقابل سفیدپوشان انزلی قرار می‌گیرند.

از چهار دیدار آخری که این دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفتند، ۳ برد سهم استقلالی‌ها و یک برد سهم ملوانی‌ها بوده است.

در ادامه به تاریخچه پیکار این دو تیم در هفته دوم لیگ برتر می‌پردازیم.

هفته دوم لیگ هفتم؛ بازی در انزلی با برد ملوان

اولین دیدار تیم‌های استقلال و ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ هفتم به میزبانی ملوانی‌ها برگزار شد که در این دیدار تیم ملوان موفق شد با نتیجه دو بر یک، تیم استقلال را شکست دهد. زننده گل‌های ملوان، هادی تامینی و علی طهماسبی بودند و زننده تک گل تیم استقلال، پیروز قربانی بود.

هفته دوم لیگ پانزدهم؛ برد استقلالی‌ها در آزادی

در این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تیم استقلال با دو گل امید ابراهیمی‌موفق شد ملوان را شکست دهد. گفتنی است دروازه بان تیم ملوان در این دیدار سیدحسین حسینی، کاپیتان امروز استقلال بود.

هفته دوم لیگ بیست و دو؛ برد استقلالی‌ها در انزلی

این بازی که هدایت استقلالی‌ها به عهده ریکاردو ساپینتوی پرتغالی بود، آبی پوشان تهرانی موفق شدند با نتیجه سه بر یک تیم ملوان را در خانه خود شکست دهند. گل‌های تیم استقلال را عارف غلامی، مهدی قایدی و مهدی مهدی پور به ثمر رساندند. در مقابل گل تیم ملوان را سجاد بازگیر به ثمر رساند.

هفته دوم لیگ بیست و سوم؛ برد استقلال با سیو پنالتی ملوان

هفته دوم لیگ بیست و سوم، تیم استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملوانی بود که در دقیقه ۷ بازی صاحب ضربه پنالتی شد. اما این ضربهخ پنالتی را سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال دفع کرد تا تیم استقلال در بازی بماند. در ادامه بازی، تیم استقلال با ضربه محمدحسین مرادمندی که در ابتدای بازی به تیم ملوان پنالتی داده بود به گل رسید تا از این بازی برنده بیرون بیاید.

هفته دوم لیگ بیست و چهارم؛ میزبانی استقلال در قزوین

تیم استقلال امروز در هفته دوم لیگ بیست و چهارم به مصاف تیم ملوانی می‌رود که در هفته اول موفق شد تیم گل گهر را در انزلی شکست دهد و استقلالی‌ها در اولین بازی خود در همین ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، تیم شمس آذر قزوین را با نتیجه دو بر یک شکست دادند.

گفتنی است تیم استقلال در حالی در این بازی میزبان محسوب می‌شود که ورزشگاه آزادی و تختی تهران شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل