استقلال یک – ملوان یک؛ گزارش زنده / آرمان پنالتی گرفت، رامین استقلال را به بازی برگرداند

استقلال یک – ملوان یک؛ گزارش زنده / آرمان پنالتی گرفت، رامین استقلال را به بازی برگرداند

استقلال تهران و ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ برتر بیست و چهارم به مصاف هم رفتند.

لحظه به لحظه با بازی استقلال و ملوان بندرانزلی

گل مساوی استقلال / دقیقه 31: بعد از بررسی موعود بنیادی فر و محمدحسین زاهدی فر در کانکس وی ای آر، پنالتی کوپال ناظمی تایید شد تا رامین رضاییان پشت توپ قرار بگیرد و حساب کار را مساوی کند. حبیب فرعباسی مسیر توپ را تشخیص داد اما موفق به مهار پنالتی نشد.

دقیقه 28: روی نفوذ مهاجم استقلال، سعید کریمی روی آرمان رمضانی مرتکب خطا شد و کوپال ناظمی به نشانه پنالتی به سود استقلال در سوت خود دمید.

دقیقه ۲۶: باز هم رامین رضاییان از جناح راست پیشروی کرد و ابتدا توپ را در عرض و روی زمین به سمت دروازه ملوان فرستاد که مدافعان ملوان، توپ را بلوکه کرد و بار دوم توپ را بلند کرد و برای ماشاریپوف فرستاد که این بار هم مدافع ملوان توپ را دفع کرد.

دقیقه ۲۰: رامین رضاییان از جناح راست توپ خوبی را روی دروازه ملوان ارسال کرد اما آرمان رمضانی موفق به نواختن ضربه سر نشد و توپ با اختلاف اندکی از کنار دروازه حبیب فرعباسی به اوت رفت.

دقیقه ۱۱: ضربه تماشایی رامین رضاییان را حبیب فرعباسی مهار کرد. فرعباسی خوش شانس بود رامین ضربه اش را جایی زد که او ایستاده بود.

گل اول ملوان / دقیقه ۷: رضا غندی پور، مهاجم جوان و ۱۹ ساله ملوان، بعد از دریافت توپ از جناح راست، با یک حرکت بدن، آرمین سهرابیان را محو کرد و دروازه سیدحسین حسینی را گشود. روی این گل رافائل د سیلوا هم مقصر بود که کنار زمین توپ را لو داد.

۱۹:۳۳ / بازی با سه دقیقه تاخیر آغاز شد.

تابلوی بازی

استقلال یک – ملوان یک

گل: رضا غندی پور (دقیقه ۷) برای ملوان و رامین رضاییان (32 پنالتی) برای استقلال

داور: کوپال ناظمی، کمکها؛ علی اکبر نوری و وحید سیفی / داور چهارم: سعاد وفاپیشه / داور وی ای آر: موعود بنیادی فر. کمک: محمدحسین زاهدی فر

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، هفته دوم لیگ برتر، جمعه دوم شهریور، ساعت شروع؛ ۱۹:۴۵

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل د سیلوا، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، جلال الدین ماشاریپوف، محمدحسین اسلامی و آرمان رمضانی

سرمربی: جواد نکونام (بدون ثبت در لیست)

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی، ماهان صادقی، رضا غندی‌پور و محمد عمری

سرمربی: مازیار زارع

لیست بازی

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل