بازگشت فوق العاده ستاره پرسپولیس از لبه پرتگاه/ بازیکنی که تا آستانه محو شدن هم پیش رفت!

بازگشت فوق العاده ستاره پرسپولیس از لبه پرتگاه/ بازیکنی که تا آستانه محو شدن هم پیش رفت!

یکی از چهره های ویژه پرسپولیس در دو بازی اخیر سعید صادقی بود.  بهترین بازیکن لیگ بیست و یکم، دو فصل  را به عنوان یک بازیکن معمولی گذراند تا در لیگ بیست و چهارم نشان دهد که باز هم قصد تبدیل شدن به همان بازیکن باکیفیت سابق را دارد.

درخشش ترابی و آمدن فوق ستاره ای مثل اورونوف باعث شده بود که صادقی به شدت افت کند و از نظر روحی هم کاملا به هم بریزد. اتفاقاتی که سعید را تا مرز جدایی از پرسپولیس هم پیش برد ولی جدایی ترابی و نیاز پرسپولیس به یک وینگر باعث شد گاریدو صادقی را در تیم نگه دارد.

اتفاقی که ورق را به نفع این بازیکن برگرداند و صادقی ستاره پرسپولیس در دو بازی اول بود. سعید در بازی اول تک گل تیمش را زد و در دیدار مقابل تراکتور با وجود اینکه نیمکت نشین بود، به عنوان یک بازیکن جانشین به زمین رفت و موفق شد پاس گل بدهد تا تیمش از یک شکست نجات پیدا کند.

به نظر می رسد شاه ماهی نقل و انتقالات چند سال قبل دوباره به روزهای اوج خود برگشته و در این فصل می خواهد دوباره به همان ستاره تاثیرگذار قبل تبدیل شود. بازیکنی که به تیم ملی هم دعوت شد ولی ناگهان مسیر نزولی را در پیش گرفت و حتی تا آستانه محو شدن هم پیش رفت.  

درواقع سعید از لبه پرتگاه دوباره برگشت و می خواهد در این فصل کاملا اتفاقات سال گذشته را فراموش کند و دوباره به ستاره محبوب پرسپولیسی ها تبدیل شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل