کاروان ورزش کشور در اربعین حسینی اتفاق کم نظیری را رقم زد

کاروان ورزش کشور در اربعین حسینی اتفاق کم نظیری را رقم زد

حجت الاسلام والمسلمین علی احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص حضور ورزشکاران، قهرمانان، ملی پوشان و پیشکسوتان در راهپیمایی اربعین حسینی سال جاری گفت: کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران متشکل از ورزشکارانی است که در المپیک‌های پیشین مدال آور بودند و نفرات اعزامی به المپیک پاریس که با وجود بازگشت از این رقابت‌ها و نداشتن فرصت کافی حاضر به از دست دادن این شور حسینی نشدند.

او ادامه داد: برخی رشته‌ها مانند تیم‌های ملی کشتی فرنگی، تیر و کمان با تمام نفرات در کنار افرادی همچون خانم‌ها مبینا نعمت زاده، فلاح، امینی، کریمی، محمودی، اعتدادی، آقای علی پاکدامن ورزشکار المپیکی به همراه آقایان ماهری پور، عزت پور از قوی‌ترین مردان جهان، آقای حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان به همراه جواد نکونام، یحیی گل محمدی در این جمع حضور دارند. خوشحالم مربیان رشته‌های دیگر نظیر آقای استکی مربی بوکس کشورمان یا پیشکسوتان فوتبالی مثل فرهاد کاظمی و هادی طباطبایی را کنار خودمان داشتیم. خانم زینب نوروزی ورزشکار المپیکی کشور در رشته قایقرانی و خیلی از نفرات در این کاروان حضور داشتند که واقعا دوست ندارم فردی را از قلم بیاندازم اما باید بگویم سهیم بودند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دو سال پیش که به همراه سایر کاروان‌ها در جلسه کنگره شهدای ورزشکار محضر حضرت آقا رسیدیم ایشان بدون اینکه گزارشی دریافت کنند یا توضیحی درباره حضور چنین کاروانی در اربعین سید و سالار شهیدان مطرح شود بیش از دو دقیقه درباره آن صحبت کردند و فرمودند حضور این کاروان اتفاق بسیار خوبی بوده است.

احدی تاکید کرد: عشق و علاقه‌ای که در این کاروان وجود داشت واقعا بی نظیر بود. ابتدا نجف رفتند و در هیأت عزاداری به زوار خدمت کردند. آنها در جمع پاکبان ها حضور پیدا کردند و به افرادی که برای نظافت شهر نجف آمده بودند کمک کردند. سازمان بسیج ورزشکاران و شهرداری تهران هم به وزارت ورزش کمک کردند تا اتفاق کم نظیری رقم بخورد.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل