پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سپاهان به وزیر ورزش و جوانان

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سپاهان به وزیر ورزش و جوانان

مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیامی رأی اعتماد مجلس به دکتر دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان را تبریک گفت.

برادر ارجمند جناب آقای دکتر دنیامالی
با سلام و احترام

بدینوسیله انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم پس از اعتماد محکم و امیدآفرین نمایندگان مجلس را  تبریک عرض  می نمایم.

نظر به عنایت و اشراف حضرتعالی بر تمامی عرصه های ورزش، این امید می رود که با حضور شما در این وزارت‌خانه، تحولات گسترده و چشمگیری در ورزش کشور آغاز گردد و شاهد برقراری و رشد عدالت ورزشی میان تمامی پایگاه ها و باشگاه های فعال در ورزش کشور باشیم. جامعه ورزش کشور چشم به راه درایت و راهبری ارزنده حضرتعالی در ارتقای شاخص های کمی و کیفی ورزش می باشد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یک از پایگاه های فعال ورزش قهرمانی و استعدادسازی ورزشی با ۲۱۲۱ ورزشکار در قالب ۸۵ تیم ورزشی، آمادگی همکاری همه جانبه خود را کما فی السابق با مجموعه محترم وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه فرهنگ ورزش اعلام می دارد. از درگاه ایزدمنان برای حضرتعالی طلب سلامتی، سربلندی و موفقیت دارم.

ضمنا لازم می‌دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر هاشمی، وزیر سابق ورزش و جوانان کمال قدردانی و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی توفیقات روزافزون نمایم.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل