نکته‌ای که از وزیر جدید ورزش نمی‌دانید؛ دنیامالی فوتبالیست حرفه‌ای بود!

نکته‌ای که از وزیر جدید ورزش نمی‌دانید؛ دنیامالی فوتبالیست حرفه‌ای بود!

به گزارش خبرورزشی، احمد دنیا مالی با اکثریت موافق به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. در رزومه مطرح شده از وی در حیطه ورزش، به چندین سال مدیریت بر فدراسیون قایقرانی و کرسی‌های بین المللی این رشته و همچنین عضویت در هیات مدیره باشگاه ملوان و ریاست بر آن اشاره شد اما شاید کمتر کسی بداند دنیامالی زمانی فوتبالیست حرفه‌ای هم بوده و کاملا به این رشته ورزشی محبوب آشناست.

دنیا مالی که عضوی از باشگاه ملوان بندرانزلی محسوب می‌شد، در رده جوانان شاگرد محمدرضا ویشگاهی بود و در رده امیدها هم تحت نظر محمود پیشگاه هادیان به بازی می‌پرداخت. او حتی به تیم بزرگسالان ملوان هم رسید و زیر نظر بهمن صالح نیا در تمرینات هم شرکت کرد اما دقیقا دوران اوج بازی وی مصادف شد با جنگ تحمیلی و پس از حضور در جبهه، ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشت.

ضمن اینکه دنیامالی در برهه‌ای عضو تیم بنادر و کشتیرانی بندرانزلی هم بوده و با این تیم در لیگ استانی گیلان به میدان رفت و به همین دلیل می‌توان گفت او یک فوتبالیست حرفه‌ای بوده و از این منظر شاید بتوان او را میان تمام وزرای ورزش و جوانان یک استثنا دانست.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل