اقدام عجیب باشگاه استقلال و سازمان لیگ؛ پارادوکسی به نام محمدحسین مرادمند!

اقدام عجیب باشگاه استقلال و سازمان لیگ؛ پارادوکسی به نام محمدحسین مرادمند!

به گزارش خبرورزشی، با پایان مسابقات لیگ بیست و سوم، قرارداد محمدحسین مرادمند، مدافع بلند قامت استقلال با این باشگاه به اتمام رسید و گفته می شد این بازیکن قصد پیوستن به تیم پرسپولیس را دارد و مذاکراتی نیز با این باشگاه انجام داده است.

اما پس از گذشت چند روز باشگاه استقلال اعلام کرد قبل از پایان قرارداد این بازیکن نامه ای به سازمان لیگ ارسال کرده و طبق قرارداد، اقدام به افزایش ۲۵ درصدی قرارداد مرادمند کرده است و به این بازیکن نوتیس نیز داده؛ پس با این حساب، این بازیکن هنوز تحت قرارداد باشگاه استقلال است و هیچ تیمی حق مذاکره با مرادمند را ندارد.

همین اتفاق باعث شد تا تیم های خواهان محمدحسین مرادمند از درخواست خود عقب نشینی کنند و از خرید این بازیکن منصرف شوند. اما باشگاه استقلال در حرکتی عجیب، با شروع مسابقات لیگ بیست و چهارم، محمدحسین مرادمند را در لیست مازاد خود قرار داد.

این پارادوکس عجیب سوالی در ذهن هواداران استقلال به وجود آورده است که اگر باشگاه استقلال نیازی به مرادمند نداشت، چرا اجازه جدایی به این بازیکن نداد تا به تیم دلخواهش برود؟ اگر به مرادمند نیاز دارد چرا با شروع لیگ، این بازیکن را در لیست مازاد قرار داده است؟

در این میان سازمان لیگ هم با پذیرش این اتفاق، مرتکب تخلف شده است. باید دید سازمان لیگ با چه معیاری بازیکنی که باشگاه استقلال او را تمدیدی اعلام کرده بود، در لیست مازاد محاسبه کرده است؟ محمدحسین مرادمند طبق قانون تا زمانی که باشگاه استقلال با او توافق نکند، بازیکن رسمی این تیم محسوب می شود و در فهرست بازیکنان بزرگسال این تیم جا اشغال کرده است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل