درخواست هواداران استقلال در مورد VAR

درخواست هواداران استقلال در مورد VAR

روز گذشته و در برخی اخبار درباره بودن یا نبودن کمک داور ویدیویی در حاشیه بازی تیم استقلال صحبت‌هایی به میان آمد اما آنچه بیش از هر چیز باعث نگرانی و تشویش هواداران استقلال شد عدم استفاده از VAR در بازی استقلال مقابل ملوان بود.

در شرایطی که بازی قبلی استقلال مقابل شمس آذر قزوین تحت تاثیر بودن کمک داور ویدیویی باعث شد تا این تیم بتواند از یک تساوی و از دست دادن دو امتیاز رهایی پیدا کند و با سه امتیاز به کار خود در هفته اول پایان بدهد حالا هواداران استقلال به شدت نگران هستند که مبادا بازی استقلال در شهری یا مکانی برگزار شود که کمک داور ویدیویی نداشته باشد.

کمبود کمک داور ویدیویی و خواهان شدن همه تیم‌ها برای استفاده از این تجهیزات موجب شده تا حساسیت‌ها درباره این موضوع بین هواداران استقلال زیاد شود. البته سازمان لیگ اعلام کرده بازی باید در قزوین برگزار شود که این استادیوم VAR دارد ولی باشگاه استقلال تا دیروز مخالف بود و وزش دوباره شدید باد را بهانه می کرد.

طبیعتاً پرطرفدارترین تیم‌های حال حاضر کشورمان بدون شک تیم‌های سرخابی تهران هستند که هوادارانشان خود را مستحق‌تر از همه تیم‌های لیگ برتری برای بهره‌مند شدن از تجهیزات کمک داور ویدیویی می‌دانند اما قطعاً این برای همه ورزشگاه‌های کشورمان لازم است که از این تجهیزات بهره‌مند باشند و مسابقات فوتبال را با آنها برگزار کنند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل