رکورد حیرت‌انگیز شکارچیِ گل با تنها ۳ پاس!

رکورد حیرت‌انگیز شکارچیِ گل با تنها ۳ پاس!

ارلینگ هالند گل اول منچسترسیتی مقابل چلسی را در بازی هفته اول لیگ برتر به ثمر رساند و بازی با گل متئو کواچیچ در نیمه دوم ۲-۰ به نفع سیتیزن‌ها تمام شد.

بازیکن نروژی موفق شد در روز اول فصل یک گل به ثمر برساند اما همچنین رکوردی ناخواسته را در جدال با چلسی ثبت کرد و اولین بازیکنی شد که ۹۰ دقیقه کامل زیر نظر پپ گواردیولا بازی کرد و تنها ۳ پاس ارسال کرد. علیرغم توانایی او در گلزنی، همکاری این بازیکن در بازی تیمی اغلب مورد سوال قرار گرفته و به او شکارچیِ گل می‌گویند.

او با گلی که به آبی‌ها زد به ۹۱ گل در ۱۰۰ بازی برای سیتیزن‌ها رسید. آمار حیرت‌انگیز گلزنی این بازیکن باعث شد تا گواردیولا، هالند را با اسطوره‌هایی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه کند. سرمربی سیتی گفت: «۹۱ گل در ۱۰۰ بازی برای منچسترسیتی، این آمار برای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است. ثبت این اعداد در این کشور باورنکردنی است.»

این بازیکن ۲۴ ساله در تاریخ ۲۴ آگوست (۳ شهریور) به میادین بازخواهد گشت و منچسترسیتی در دومین دیدار فصل خود در لیگ برتر به مصاف ایپسویچ تاون که به تازگی صعود کرده است، خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: تمجید متفاوت گواردیولا از ستاره‌های سیتی؛ کاش همه بازیکنانم جوان بودند/ ما یک مزیت نسبت به سایر تیم‌ها داریم!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل