واکنش مهدی هاشمی نسب به سایت حامی نکونام؛ درست تیتر بزن/ من منتظر اشاره پرسپولیس نیستم، عهدم با هواداران استقلال ابدی است

واکنش مهدی هاشمی نسب به سایت حامی نکونام؛ درست تیتر بزن/ من منتظر اشاره پرسپولیس نیستم، عهدم با هواداران استقلال ابدی است

مهدی هاشمی نسب که به شدت از رفتار جواد نکونام و باشگاه استقلال شاکی است، شب گذشته در یکی از شبکه‌های اجتماعی پشت پرده اختلافش با سرمربی استقلال را با جزئیات بازگو کرد اما یکی از سایت‌های حامی نکونام برای این مصاحبه طوفانی تیتر عجیبی انتخاب کرد که این کار باعث دلخوری مهدی هاشمی نسب شد.

تیتر انتخاب شده توسط این سایت ورزشی، «۴۰ میلیون پرسپولیسی منتظر من هستند» بود که در واقع به ماجرای یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران یعنی، رفتن مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال اشاره دارد که از صحبت‌های مربی سابق استقلال برداشته شده است. در واقع این تیتر این معنا را به مخاطب القا می‌کند که انگار در روزهای اخیر و پس از شروع اختلافات، اقداماتی برای بازگشت مهدی هاشمی نسب به پرسپولیس صورت گرفته یا پیشنهادی از سوی سرخپوشان به دست او رسیده است.

این تیتر حاشیه‌ساز حالا واکنش مهدی هاشمی نسب را به همراه داشته است. هاشمی نسب با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقای ورزش ۳ تیترت را درست بزن. من منتظر اشاره برگشت از جایی نیستم. من از راهی که ۲۴ سال پیش با افتخار برگزیدم برنخواهم گشت و عهد من با هواداران استقلال ابدی است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل