سرنوشت عجیب گلزنان بازی استقلال و شمس آذر/ یک مصدوم، یک محروم و یک مغضوب در تیم جواد، یک حاضر و دو غایب در تیم سعید

سرنوشت عجیب گلزنان بازی استقلال و شمس آذر/ یک مصدوم، یک محروم و یک مغضوب در تیم جواد، یک حاضر و دو غایب در تیم سعید

به گزارش خبرورزشی، شمس آذر فصل قبل با سعید دقیقی در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال جواد نکونام یک نمایش تماشایی داشت و صاحب یک رکورد هم شد. تنها تیمی که در هر دو بازی فصل قبل بیش از یک بار دروازه استقلال دفاعی را باز کرد، کاری که از عهده مدعیانی همچون  تراکتور، پرسپولیس یا سپاهان هم بر نیامد.

شمس آذر بازی رفت را درهمین ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۲-۲ مساوی کرد. آن روز نسایی و گودرزی برای میزبان و یامگا و رمضانی برای نکونام گل زدند. بازی برگشت را هم در ورزشگاه آزادی و در حالی که تا دقیقه ۸۳ با سه گل عقب بود، به نتیجه ۳-۲ تغییر داد و همه کارشناسان به یاد دارند اگر آن مسابقه چند دقیقه بیشتر ادامه داشت، شمس آذر به گل مساوی هم می‌رسید. اما از زننده آن پنج گل در فاصله چند ماه فقط یک نفر در مسابقه بعد از ظهر جمعه حاضر بود. مجتبی فخریان که در آن مسابقه به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و آخرین گل بازی را زد، گل دوم شمس آذر…

زننده گل اول شمس آذر در آن مسابقه فراز امامعلی بود. گل‌های استقلال را هم میلاد محمدی (۲) و محمد حسین مرادمند زدند که اولی محروم است و دومی را نکونام نخواست. به این ترتیب درمسابقه‌ای که هر دو مربی روی نیمکت تیم‌هایشان باقی مانده‌اند، فقط نسایی و رمضانی گلزنی را تکرار کردند و فخریان هم در زمین بود. یامگا مصدوم، محمدی محروم و مرادمند مغضوب است، گودرزی و امامعلی هم رفته اند!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل