آخرین خبر از باشگاه پوشکاش مجارستان؛ زمان بدهید تا جایگزین ژولت ناج را جذب کنیم

آخرین خبر از باشگاه پوشکاش مجارستان؛ زمان بدهید تا جایگزین ژولت ناج را جذب کنیم

به گزارش خبرورزشی، مذاکرات دو باشگاه پرسپولیس و پوشکاش مجارستان موفقیت آمیز بوده و باشگاه پرسپولیس موافقت کامل خود را با شرط و شروط مالی این باشگاه و همین طور ژولت ناج اعلام کرده است. پس از موافقت باشگاه پرسپولیس با شروط مالی این بازیکن،  باشگاه پوشکاش مجارستان نیز طبیعتا موافقت خود را با این انتقال اعلام کرد. اما در آخرین مذاکراتی که بین دو باشگاه انجام شد، باشگاه مجارستانی از باشگاه پرسپولیس زمان خواست تا بازیکنی را جانشین ژولت ناج کند.

از آن جایی که باشگاه پوشکاش مجارستان درحال حاضر در رقابت‌های باشگاهی مجارستان و همین طور لیگ کنفرانس اروپا درحال بازی است، برای انتقال بازیکن ملی پوش به پرسپولیس نیاز به جذب بازیکن جانشین دارد. از این رو با دو بازیکن نیز در حال مذاکره در منطقه چپ خط دفاعی است و به همین دلیل به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده مشکلی برای انجام این انتقال ندارد اما باید بازیکن جذب کند.

همین موضوع دو راهی را برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کرده است. این که مدتی صبر کند تا مدافع چپ ملی پوشی چون ژولت ناج را جذب کند یا به خاطر فشارهای هواداری با گزینه دیگری به توافق برسد.

گفتنی است لیگ ایران در پایان هفته سوم به تعطیلات می‌رود و به نظر می‌رسد باشگاه مجاری نیز در این مدت و حتی زودتر موفق می‌شود جایگزینی برای ژولت ناج پیدا کرده و این بازیکن را به پرسپولیس بدهد. اما با توجه به فشارهای زیاد فضای مجازی شاید باشگاه پرسپولیس منتظر این بازیکن نماند و هرچه سریع تر با یک دفاع چپ دیگر قرارداد امضا کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل