بازگشایی دوباره پرونده بازیکن تیم ملی/قلی‌زاده در نزدیکی پرسپولیس

بازگشایی دوباره پرونده بازیکن تیم ملی/قلی‌زاده در نزدیکی پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، علی قلی زاده هافبک تیم ملی فوتبال ایران که تمرینات پیش فصل خود را با باشگاه لخ پوزنان لهستان آغاز کرده است بار دیگر پای میز مذاکره با باشگاه پرسپولیس نشست تا به فوتبال ایران بازگردد.

قلی زاده که حدود یک ماه پیش هم از علاقه خود برای پیوستن به پرسپولیس به رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان و مدیران باشگاه لخ پوزنان اعلام کرده بود به دلیل عدم توافق طرفین بر سر مبلغ قرارداد لغو شد تا این موضوع حالا بار دیگر از سوی باشگاه لهستانی و درخواست دوباره قلی زاده مطرح شود.

از این رو درویش جلسه نهایی با مدیر برنامه‌های قلی زاده را برگزار کرد و طی آن به توافق مالی لازم نیز رسیدند اما برای دریافت رضایت‌نامه از طرف لهستانی، نگران افزایش ناگهانی مبلغ است.

با این حال قلی زاده به صراحت به مدیر برنامه‌های خود اعلام کرده است پیشنهاد سایر باشگاه‌های ایرانی را برای بازگشت به فوتبال کشور رد کرده و توافق برای فسخ با لخ پوزنان را نهایی کند تا به پرسپولیس بپیوندد.

تکلیف نهایی قلی زاده برای پیوستن به پرسپولیس پس از برگزاری جلسه صبح دوشنبه هفته جاری با لخ پوزنان مشخص می‌شود تا این بازیکن در آستانه پیوستن به جمع شاگردان خوان کارلوس گاریدو قرار بگیرد.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل