در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ ماجرای پسر سرمربی اسپانیایی پرسپولیس!/ ادعای عجیب قلیچ: یحیی و دلال‌ها این تیم را سر کار گذاشتند

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ ماجرای پسر سرمربی اسپانیایی پرسپولیس!/ ادعای عجیب قلیچ: یحیی و دلال‌ها این تیم را سر کار گذاشتند

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  چهار شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۴۷ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید:

پسر سرمربی اسپانیایی برای بازی با ذوب آهن انگیزه دارد!

در صفحه پرسپولیس می خوانید؛ «یکی از بازیکنان مورد علاقه خوان کارلوس گاریدو در تابستان جاری، فرشاد فرجی مدافع قائم شهری پرسپولیس است. دیدار هفته نخست انگیزه مضاعفی به فرشاد فرجی می دهد اعتماد و اعتقاد سرمربی اسپانیایی به اوست. در حالی که مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش پرسپولیس پس از پشت سرگذاشتن دوران نقاهت به تمرینات تیمش برگشته و از روز اول حضور گاریدو زیر نظرش کار کرده و گئورگی گولسیانی هم خودش را به تمرینات رسانده اما انتخاب اول مرد اسپانیایی، فرشاد فرجی است! خوان کارلوس گاریدو به شدت به زوج محمدحسین کنعانی زادگان و فرشاد فرجی دل بسته و قصد دارد در بازی هفته اول از این زوج در مرکز خط دفاع استفاده کند…»

ستاره پرسپولیسی گاریدو را پشیمان می کند، مثل یحیی گل محمدی!

بازهم از پرسپولیس می خوانید : «به نظر می رسد گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی اولین بازی پرسپولیس در فصل جدید را از روی نیمکت تماشا کند! زننده گل قهرمانی پرسپولیس به دلیل حضور در رقابت های یورو ۲۰۲۴ و استراحت اجباری خیلی دیر به تمرینات تیمش ملحق شد و به همین دلیل از برنامه های کادرفنی عقب افتاد. بر این اساس خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، مدافع ملی پوش گرجستانی خود را در دیدارهای تدارکاتی روی نیمکت نشانده و حالا گفته می شود در اولین بازی برابر ذوب آهن نیز این بازیکن در ترکیب اصلی جایی ندارد. البته این اتفاق جدیدی برای گئورگی گولسیانی نیست و ترسی هم از بابت نیمکت نشینی ندارد…»

وحید قلیچ: یحیی و دلال ها پرسپولیس را سرکار گذاشتند!

دروازه بان اسبق پرسپولیس معتقد است که کاپیتان تیم استقلال بهترین گلر فصل گذشته بوده و حتی می تواند شماره یک تیم ملی باشد!

* به اعتقاد من با احترام به حسین پورحمیدی و بقیه، جایزه بهترین گلر لیگ حق کاپیتان استقلال بود.

* اتفاقا من معتقدم که نه تنها سیدحسین حسینی باید به تیم ملی دعوت شود بلکه او باید شماره یک تیم ملی هم باشد. او یک گلر بی حاشیه و کم حرف است که لیاقت زیادی دارد و به نظرم حالا وقت آن رسیده که تیم ملی بیشتر به حسینی اعتماد کند.

* اوسمار ویرا نیم فصل سرمربیگری کرد و عملکردش هم عالی بود. جواد نکونام هم با تیمی که داشت در کنار سرمربی برزیلی عالی کار کرد.

* من رامین را خیلی دوست دارم و می بینید او در این سن و سال از همه جوان ترهای لیگ هم بیشتر می دود، پاس گل می دهد و گل می زند. رامین رضاییان از آن ستاره هایی است که در زمین مسابقه تفاوت به وجود می آورد.

* گندوز یک دروازه بان مطرح در الجزایر است که سابقه بازی در فرانسه را در کارنامه دارد. او می تواند بیشترین کلین شیت را به جای بگذارد و فقط باید همه از این دروازه بان حمایت کنند.

* یحیی عطیه الله مدافع مراکشی و دلال ها پرسپولیس را سرکار گذاشتند! از اول هم وقتی سرمربی تیم ملی مراکش به این بازیکن گفت که به فوتبال ایران نیاید معلوم بود نخواهد آمد.

* پرسپولیس باید در استادیوم آزادی در شهر تهران میزبان حریفانش باشد. دست اراکی ها بابت در اختیار گذاشتن استادیوم درد نکند اما قشنگ نیست پرسپولیس به جای شهر خودش در اراک میزبان باشد.

سبو شهبازیان: از این شمس آذر باید ترسید

سبو شهبازیان بازیکن استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره مصاف پیش روی استقلال در هفته اول لیگ برتر بیست و چهارم صحبت‌کرد:

* شمس آذر قزوین فصل گذشته همه اهالی فوتبال را غافلگیر کرد. یکی از بهترین تیم‌های فصل قبل همین شمس آذر بود که من واقعاً فوتبالش را دوست داشتم.

* استقلال باید از شرایط اخیر شمس آذر نهایت استفاده را ببرد و در بازی هفته اول برای خودش ۳ امتیاز کنار بگذارد.

* با توجه به نفرات خوبی که استقلال دارد و انگیزه بالای بچه‌های این تیم خیلی بعید است که استقلال در این بازی امتیاز از دست بدهد اما به هر حال حتی یک مساوی هم می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد.

* از دست دادن دو امتیاز در شروع مسابقات لیگ برتر می‌تواند لطمه بزرگی برای ما باشد.

* سابقه نشان داده استقلال همیشه در بازی‌های بیرون از خانه بهتر کار کرده و مطمئن هستم در بازی جمعه این هفته می‌تواند کاری کند که کمتر کسی انتظارش را دارد.  

* کاکوتا که سابقه بازی در لیگ‌های بزرگ اروپا را در کارنامه دارد قطعاً می‌تواند در خط هافبک و حمله به استقلال کمک کند. اندونگ هم اگر درست در تیم جا بیفتد می‌تواند در خط هافبک انقلابی به پا کند.

* وقتی رامین رضاییان توانست در سپاهان آنقدر بدرخشد که عنوان بهترین بازیکن فصل را در ۳۴ سالگی به دست بیاورد حالا در استقلال قطعاً بیشتر تلاش می‌کند.

* میلاد زکی‌پور هم می‌خواهد ثابت کند چرا از استقلال رفته و حالا که برگشته با تجربه‌تر شده است.  

* وقتی تیم در آرامش دارد تمرین می‌کند بازی‌های دوستانه مرتب برگزار می‌شوند و نفراتی که نکونام خواسته یکی بعد از دیگری به جمع بازیکنان تیم اضافه می‌شوند یعنی اتفاقات مدیریتی مثبت است.

* اگر مشکلی باشد نکونام با کسی تعارف ندارد و می گوید. همانطور که پارسال این کار را می‌کرد.

نکونام برای هر اتفاقی آماده باشد

در صفحه استقلال می خوانید: «نگاهی به اتفاقات یکی دو هفته اخیر حول و حوش تیم شمس آذر قزوین وضعیت این تیم را کاملا در هاله‌ای از ابهام فرو می‌برد.  استقلال که باید روز جمعه این هفته مقابل شمس آذر در قزوین به میدان برود ظرف روزهای گذشته خود را از هر نظر آماده دیدار با این تیم کرده است اما تکلیف این تیم و سرمربی‌اش به طور دقیق مشخص نبود. با خروج مازیار زارع و تا آمدن دوباره دقیقی شمس آذر قزوین بدون سرمربی مشغول تمرین و آماده شدن برای دیدار با استقلال بود اما حریف اول استقلال کم کم در حال جمع و جور شدن است…»

با حضور اندونگ و کاکوتا؛ تغییر سیستم استقلال قطعی است

بازهم از استقلال ؛ «پیش بینی می شود با حضور اندونگ و کاکوتا که یکی در پست هافبک میانی و دیگری در پست وینگر بازی می کند، تغییر سیستم استقلال در فصل پیش رو قطعی باشد. استقلال فصل گذشته به دلیل از دست دادن مهدی قایدی و محمد محبی که دو وینگر اصلی تیم بودند و عدم جایگزین کردن بازیکن به سیستم ۳ دفاعه روی آورد و با وجود اینکه از نظر نتیجه گیری خیلی خوب عمل کرد و تا قهرمانی در لیگ برتر فاصله زیادی نداشت، از نظر مالکیت توپ و زمان بازی نتوانست برتری خود را تحمیل کند و این یکی از خواست های تماشاگران استقلال از تیم جدید است. اینکه مالکیت را در اختیار داشته باشد و بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان باشد…»

همه در انتظار دیدن گندوز، العملود، اندونگ و کاکوتا

یادداشتی در آستانه شروع لیگ ؛ «پیش‌بینی می‌شود الکسی گندوز و ایوب العملود در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بازی کنند اما تکلیف کاکوتا و اندونگ در استقلال و حداقل برای بازی با شمس‌آذر هنوز مشخص نیست چون آنها خیلی با استقلال تمرین نکرده‌اند و بدن آماده‌ای ندارند. از تمرینات استقلال خبر می‌رسد کاکوتا تکنیک خیلی خوبی دارد اما هنوز در شرایط مسابقه نیست به همین دلیل شاید نکونام جمعه به طور ثابت از او استفاده نکند. اگر خارجی‌های پرسپولیس و استقلال خوب باشند و کیفیت امثال اورونوف، عبدالکریم حسن و بلانکو را داشته باشند، می‌توان به موفقیت آنها در لیگ نخبگان آسیا امیدوار بود اما در غیر این صورت کار گاریدو و نکونام حتی در لیگ داخلی خودمان هم خیلی سخت می‌شود…»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل