خواننده معروف آمریکایی، باشگاه محبوب ایتالیایی را از ورشکستگی نجات داد

خواننده معروف آمریکایی، باشگاه محبوب ایتالیایی را از ورشکستگی نجات داد

دریک، هنرمند مشهور کانادایی، فصل گذشته ناجی ونتسیا (تیم شهر ونیز) شد و با جمع‌آوری ۴۰ میلیون یورو باشگاه را از ورشکستگی نجات داد. ونتسیا بعد از ۲۰ سال فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را در سطح اول فوتبال ایتالیا سپری کرد اما در تلاش برای حفظ جایگاه خود بدهی‌های زیادی بالا آورد و حدود ۲۰ میلیون یورو برای نقل و انتقالات در ابتدای آن فصل هزینه کرد. در نهایت، ونتسیا بهار ۲۰۲۲ به سری B سقوط کرد و برای دو فصل دیگر در آنجا باقی ماند و سپس در ابتدای ماه ژوئن از طریق پلی‌آف به لیگ برتر صعود کرد.

فصل گذشته گزارش شد که ونتسیا برای سرپا نگه داشتن باشگاه نیاز به تزریق فوری ۱۰ میلیون یورو دارد. آنها همچنین به ۳۰ میلیون یورو دیگر نیاز داشتند تا باشگاه را در مسیر صعود خود حفظ کنند. مت بِیبل، مدیر ارشد برند پوشاک و کفش ورزشی دریک به نام نوکتا، به مجله جی‌کیو ایتالیا در مورد چگونگی شکل‌گیری این همکاری غافلگیرکننده توضیح داد.

بیبل گفت: «براد کاتسویاما (یکی از مالکان ونتسیا و دوست بیبل) با من تماس گرفت و مشکل را به روشی ساده برای من توضیح داد: ونتسیا باید ۱۰ میلیون یورو در چند هفته به دست بیاورد و سپس حداقل ۳۰ میلیون یورو در چند ماه دیگر جمع‌آوری کند، در غیر این صورت باشگاه ورشکست می‌شود. ونیز یک شهر باورنکردنی است و ونتسیا همیشه یک باشگاه خاص بوده است. من با دریک صحبت کردم، سپس با براد در مورد جزئیات همکاری کمپانی دریک با باشگاه صحبت کردیم. ظرف دو هفته به توافق رسیدیم و پول مورد نیاز برای پرداخت حقوق و جلوگیری از ورشکستگی را جمع‌آوری کردیم.»

بیشتر بخوانید: خوانندگی کریستیانو رونالدو را تماشا کنید؛ وقتی CR7 آهنگ خولیو ایگلسیاس را خواند/ صدای بهشتی او هواداران را به گریه انداخت… +ویدیو

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل