روند صعودی تکواندو کامل شد؛ ۴ نفر، ۴ مدال و ۳ فینال!/ برنز مبینا، نقره ناهید و مهران با طلای آرین تکمیل شد

روند صعودی تکواندو کامل شد؛ ۴ نفر، ۴ مدال و ۳ فینال!/ برنز مبینا، نقره ناهید و مهران با طلای آرین تکمیل شد

به گزارش خبرورزشی، وقتی می‌گوییم کار را باید به کاردان سپرد بهترین مثال هادی ساعی و فدراسیون تکواندو است. این قهرمان المپیک یک خرابه را تحویل گرفت و ظرف کمتر از دو سال چهار بچه زیر ۲۰ سال را به تیم ملی آورد و حالا در المپیک با چهار ورزشکار صاحب ۴ مدال شده است.

ورزش بانوان ایران تنها یک مدال در تکواندو در المپیک ۲۰۱۶ داشت. دارنده همان مدال به قهرمان ما باخت! اولین ورزشکار تکواندو مبینا نعمت زاده به مدال برنز رسید، شب بعد ناهید کیانی نقره گرفت و شب بعد مهران برخورداری با عبور از تمام مدعیان جهان تا فینال آمد و نقره‌ای شد.

نفر چهارم آرین سلیمی جوان ۲۰ ساله کرمانشاهی بود. او برای تکمیل کار تیم چهار نفره تکواندو باید مدال می‌گرفت و برای حفظ روند صعودی باید رنگ این مدال طلا می‌شد و آرین به بهترین شکل ممکن این وظیفه را انجام داد.

حالا دوباره تکواندو جان گرفته و گروه عظیمی از جوانان جذب این ورزش می‌شوند. هادی ساعی هم می‌تواند با تشکیل تیم‌های مختلف پایه برای این جوانان ۲۰ ساله پشتوانه و رقیب بسازد . حالا آینده تکواندو جهان دوباره متعلق به ماست.

به شرطی که دوباره مدیران ورزش هوس نکنند با آوردن دوستان هم جناحی خود تیشه به ریشه ورزش زده و خانه تکواندو را دوباره خراب کنند!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل