نبرد مربیان استقلالی در غرب تهران!

نبرد مربیان استقلالی در غرب تهران!

شاگردان امید روانخواه در ادامه روند آماده‌سازی، عصر امروز (جمعه) در یک بازی تدارکاتی مقابل نساجی به میدان رفتند و با نتیجه ۱-۰ شکست خوردند.

پیکان در دیدار امروز که به میزبانی زمین ایران خودرو در غرب تهران (پیکانشهر) برگزار شد، بار دیگر بر روی کنترل توپ، بازیسازی، ایجاد موقعیت گلزنی و تاکتیک‌های مورد نظر کادرفنی تمرکز داشت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

خودروسازان که دوران بدنسازی را پشت سر می‌گذارند، پیش از دیدار برابر نساجی، در سه مسابقه تدارکاتی دیگر نیز شرکت کرده بودند و این روند برای آن که بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند، تا زمان شروع لیگ آزادگان ادامه دارد.

نساجی هم که برای لیگ برتر آماده می شود، برنامه های تاکتیکی ساکت الهامی را محک زد.

نکته جالب این بازی رویارویی مربیان استقلالی بود. ساکت الهامی سابقه همکاری با فیروز کریمی در کادرفنی استقلال را دارد و امید روانخواه ملقب به امید رفت و برگشت هم علاوه بر آن که پیراهن استقلال را می پوشید و سابقه گلزنی در داربی تهران را دارد، مدتی هم عضو کمیته فنی استقلال بود.

بیشتر بخوانید: حمله تند روانخواه به خریدهای جنجالی استقلال: رامین رضاییان قرار است چه‌کار کند که ۷۰ میلیارد گرفته؟/ متاسفانه کسی دلش برای این باشگاه نمی‌سوزد +ویدیو

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل